فهرست و منابع پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهاد های تابعه شهر تهران
فهرست:
چکیده 1
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه 3
2-1- بیان مسئله 3
3-1- هدف پژوهش 4
4-1- اهمیت ضرورت پژوهش 5
5-1- انگیزه پژوهش 6
6-1- سوالهای پژوهش 6
7-1- تعاریف عملیاتی 6
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
1-2- مبانی نظری پژوهش 11
1-1-2- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات 12
2-1-2- ارتباطات چیست 14
3-1-2- تعاریف ارتباطات 15
4-1-2- هدف از برقراری ارتباط 17
5-1-2- انواع ارتباطات 18
6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی 22
7-1-2- شیوه های ارتباط 23
8-1-2- شکلهای ارتباط 25
9-1-2- فرآیند ارتباطات 29
10-1-2- الگوی ارتباطی برلو 31
11-1-2- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل 31
12-1-2- موانع برقراری ارتباط 32
13-1-2- کارکردهای ارتباطات 33
14-1-2- نقش ادراک در ارتباطات 45
15-1-2- بازخور 47
16-1-2- ویژگی یک ارتباط مؤثر 49
17-1-2- رفتار تأثیر گذار چیست 50
18-1-2- نقش بیان مؤثر در ارتباطات 50
19-1-2- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات 52
ارتباط مؤثرتر 52
21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات 53
22-1-2- ارتباطات محور توسعه 55
23-1-2- پیشرفت ارتباطات 56
24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان 59
25-1-2- اهمیت ارتباطات سازمانی 63
26-1-2- مدیریت ارتباطات سازمانی 65
27-1-2- اهمیت ارتباطات در مدیریت 65
28-1-2- ارتباطات و مشکلات مدیریت 69
2-2- عملکرد 70
1-2-2- مدیریت عملکرد 71
2-2-2- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد 72
3-2-2- تعریف ارزشیابی عملکرد 73
4-2-2- سابقه مدل ACHIEVE 75
5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE 77
6-2-2- سه کنش مدیریت عملکرد 81
7-2-2- برنامه ریزی عملکرد 82
8-2-2- سرپرستی 83
9-2-2- مرور بر عملکرد 85
10-2-2- معیارهای عملکرد 85
11-2-2- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد 88
12-2-2- الگوی بهبود عملکرد مدیریت 92
3-2- پیشینه پژوهش 96
1-3-2- تحقیقات داخل کشور 96
2-3-2- تحقیقات خارج کشور 98
فصل سوم: فرایند پژوهش
1-3- روش پژوهش 105
2-3- جامعه آماری 105
3-3- نمونه و روش نمونه گیری 105
4-3- ابزار پژوهش 106
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 107
6-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 107
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4- مقدمه 109
2-4- توصیف داده ها 110
3-4- تحلیل داده ها 119
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد
1-5- بحث و نتیجه گیری 127
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 127
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش 127
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 127
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 128
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 128
4-2-1-5- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش 129
2-5- نتیجه کلی 130
3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش 130
4-5- پیشنهادهای پژوهش 130
5-5- خلاصه پژوهش 131
منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی 136
فهرست منابع لاتین 139
ضمایم
پرسشنامه مربوط به مدیر
پرسشنامه مربوط به کارکنان
.
منبع:
منابع فارسی
آذرخش، تقی، ایمانی، محمد نقی ، اسماعیل تبار، مهدی، از آغاز تا پست مدرن، 1383، انتشارات فرهنگ سبز، صص 6 و 58.
آذرنگ، عبدالحسین، 1378، شمه ای از اطلاعات و ارتباطات، نشر کتابدار، ص 27.
اقتداری، علی محمد، 1380، سازمان و مدیریت، تهران، مولوی، ص 26 و 105.
الوانی، سید مهدی، 1372، مدیریت عمومی، نشر نی،ص 88 .
الوانی، سید مهدی، پژوهشی در زمینه برخی از مشکلات سازمانی و عدم ارضای نیازهای کارکنان، مدیریت دولتی، تهران، مرکز مدیریت دولتی، 1369، ص 53.
بهرنگی، محمد رضا، 1378، مدیریت آموزشی و آموزشگاهی، ص 98.
پرهیزگار، کمال، 1368، روابط انسان در مدیریت، تهران، انتشارات اشراقی، صص 217 و 225 و 230 .
جاسبی، عبدالله، 1368، نظارت و کنترل سازمانی از دیدگاه اسلام، مرکز مدیریت دولتی، صص 242 و 244 و 245.
جهانگردی، مرتضی، 1383، نشریه جهان اقتصاد ، ص 46.
خدامی، مسعود، 1380، نشریه صنعتی نساجی، ص 85.
رابینز، استیفن پی، 1378، رفتار سازمانی، مفاهیم نظریه و کاربردها، ترجمه دکتر علی پارساییان و دکتر محمد اعرابی، جلد دوم، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، ص 51.
رحمانی، مهری، نشریه زیور ورزش، شماره 26، تابستان 1369، ص 26.
رضاییان، علی، 1373، مدیریت رفتار سازمانی، انتشارات دانشگاه تهران، صص 39 و 200 .
رضائیان، علی، 1371، اصول مدیریت، انتشارات سمت، ص 61-63.
رزاقی، محمدرضا، 1382، نشریه صنایع پلاستیک،ص 25
رنجبری، مجید، 1380، بررسی میزان اثربخشی ارتباطات، ارشد، ص 78
روحانی، محمد حسین، 1378، بررسی و نقش فرایند ارتباطات در عملکرد مدیران، کارشناسی ارشد، ص 98-99.
سازمان امور اداری و استخدامی کشور، 1373، مدیریت عملکرد، ناشر سازمان معین ادارات،ص 9.
صائمیان، علیرضا، 1377، نشریه جهان اقتصاد،ص 22.
علاقه بند، علی، 1378، مدیریت عمومی، تهران نشر روان ، ص 9.
علوی،سیدامین الله،1370 روان شناسی مدیریت و سازمان، مرکزآموزش مدیریت دولتی،ص 105.
عمید، حسن، 1361، فرهنگ فارسی عمید، تهران، نشر سپهر، ص 917
فرد لوتانز، 1374، رفتار سازمانی، ترجمه دکتر علامعلی سرمد، ناشر موسسه بانکداری ایران، صص 660 و 672 و 674 و 675.
فلاح، ام البنین، 1381، نشریه صدای عدالت، ص 35
کاظمی، بابک، 1368، سیستم اطلاعات مدیریت، تهران، ناشر پیشبرد، صص 107 و 111 و 116.
کروبی، مهدی، 1381، نقش ارتباطات (میان فردی) در توسعه صنعت جهانگردی، (رساله دکتری)، ص 101.
کروبی، محسن، 1378، اطلاعات و ارتباطات، نشر روان، صص 61 و 105.
کوکلان، هوشنگ، 1358، رفتار سازمانی، تهران، دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی، صص 225 - 228 .
کونتز و اودانل، 1375، اصول مدیریت، ترجمه دکتر فرهنگی، طوسی، مهدویان و علوی،ص 411 .
گیریفین، مورهد، 1374، رفتار سازمانی، ترجمه الوانی، معمارزاده، صص134 و 463 و 465.
محسنیان راد، مهدی، 1369، ارتباط شناسی، ناشر سروش، ص 247
مشبکی، اصغر، 1371، بررسی جوانب مختلف انگیزش کارکنان در سازمان، مدیریت دولتی، تهران ، ص 240.
معتمد نژاد، کاظم، 1371، وسایل ارتباط جمعی، ناشر دانشگاه علامه طباطبایی، ص 71.
مصدقی، مجتبی، 1380، نشریه جهان اقتصاد، شماره 8. ، ص 2.
میر سپاسی، علی، 1371، اصول مدیریت، انتشارات سمت ، صص 356 و 357 و 411.
میچل ترنس، آر، 1373، مردم در سازمانها، ترجمه دکتر حسین شکرکن، انتشارات رشد، صص 98 و 373.
مومنی، عبدالله، 1384، بررسی نقش ارتباطات در بهره وری، ارشد، ص 88.
هوی و میسکل، 1382، مدیریت آموزش، ترجمه دکتر سید عباس زاده، انتشارات دانشگاه ارومیه، ص 668.
هری، پال و بالانچارد، 1378، مدیریت رفتار سازمانی، ترجمه دکتر قاسم شبستری، تهران، انتشارات امیرکبیر ، صص 420 – 421.
Arthur G. Bdian,(1986) , International Edition, PP 518- 538.
Appold, Barbara , (2006) , “A case study of the impact od teachers with awareness of the process communication model on student achievement”. Ed . D ., central Michigan Univarsity.
Barney. B. Jay, Griffin W. Ricky.(1992), The Management of organization. USA: Houghton Mifelin company.
Barnard, A. and barrett, K, (1951) , An Exprimental Approach to organization communication, Perssonnel, P. 366.
Harper, Lois, (2006), “A compostite semantic communications framework for representation of agent communication language semantics”. Ph. D. the university of Alabama in Huntsville.
Li, Hongjun, (2002), “I,telligent distributed fault and performance Management for communication networks”. Ph. D. University of Maryland college park.
Kemmitt, Alicia M, (2006), “ Active voice and community engagement: transforming united states public service media through strategic communication”. Ph. D, University of Massachusetts Amherst
By Oliphant , Rebecca go , (1994) , Linking communication with performance management in an applied setting. Ph. D., The florida state university.
Ries, shonna K, (2005), “ Family communication patterns and conflict management styles dating relationships: An empirical study”. M.A, California state university, dukkerton.
Robines. P, Stephen, ( 1998) , organization Behavior. USA: prentice- Hall, International, Inc.
Ross, Joel. E, (1970) , management by Information system, New Jersey: Prentice- Hall, Inc.
Schpdeebeck, peter.(1971) , P, management system, New York: john wiley and sons, Inc.
Sawatzky , Harvey , M.N.R.M., (2006) , Partnership and communication in resource management : A study of the Canadian model forest network. University of Manitoba (Canada).
Stoner. A. F, James, Freeman. R, Edward,( 1989) , management, USA: prentice- Hall, International, Inc.
Wyatt. H, (1990) , “crisis in supervision”. Personal, Vol. 67, No. 11, Nov. pp: 1.
Thompson, jon,(2006) , “ Adapting the process communication model to higher education writing. Ed. D, central Michigan University.
.