فهرست و منابع پایان نامه تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی
فهرست:
مقدمه-----------------------------------------------
2-1 بیان مسئله --------------------------------------------
3-1 ضرورت و اهمیت تحقیق ----------------------------------
4-1 اهداف تحقیق -------------------------------------------
5-1 تعریف مفاهیم و اصطلاحات --------------------------------
1-5-1 اوقات فراغت -----------------------------------------
1-5-2 اوقات فراغت در لغت -----------------------------------
1-5-3 اوقات در لغت ----------------------------------------
1-5-4 فراغت در لغت ----------------------------------------
1-5-5 موفقیت در لغت ---------------------------------------
1-5-6 موفقیت تحصیلی --------------------------------------
فصل دوم پیشینه تحقیق
پژوهش های انجام شده در داخل کشور ----------------------
1-1-2چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی
2-1-2 نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشوربا تاکید بر فعالیتهای ورزشی 3-1-2 بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران -----------
4-1-2اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران ----
5-1-2بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی --------------------------------------------------------
6-1-2بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
7-1-2بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد -------------------
جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری -----------------
2-2پژوهش های انجام در خارج از کشور -------------------------
2-2فراغت در شهر --------------------------------------
2-2اوقات فراغت جوانان --------------------------------
2-2تئوری فراغت -------------------------------------
فصل سوم : چهار چوب نظری
1-3بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران---------------------
1-1-3نظریات رایزرمن ------------------------------------
2-1-3نظریات رایت میلز -----------------------------------
3-1-3نظریات فلوئید هاوس---------------------------------
4-1-3نظریات اسپنسر-------------------------------------
1-2-3تئوری رفتار واتسن ----------------------------------
2-2-3تئوری انگیزه جورج هومز------------------------------
3-2-3تئوری طبقات گرازیا ---------------------------------
4-2-3تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی ----------------------
3-3فرضیات تحقیق ---------------------------------------
4-3مدل تحلیلی تحقیق -------------------------------------
فصل چهارم : مبانی روش تحقیق
1-4روش تحقیق -----------------------------------------
2-4جامعه آماری ----------------------------------------
3-4واحد تحلیل ------------------------------------------
4-4شیوه ی نمونه گیری -----------------------------------
5-4حجم نمونه ------------------------------------------
6-4تعریف عملیاتی تحقیق -----------------------------------
فصل پنجم : یافته های تحقیق
فهرست جداول ------------------------------------------
1-5تحلیل های تک متغیره -----------------------------------
1-1-5 دوره تحصیلی -------------------------------------
2-1-5 معدل کل------------------------------------------
3-1-5 وضعیت تاهل --------------------------------------
4-1-5 رشته تحصیلی -------------------------------------
5-1-5 شغل پدر -----------------------------------------
6-1-5 میزان تحصیلات پدر ---------------------------------
7-1-5 درآمد ماهیانه خانوار---------------------------------
8-1-5 آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟-------
9-1-5 نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟ ------------------------
10-1-5 انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ --------------
11-1-5 میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ ---------
12-1-5 آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟----------
13-1-5 در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟ --------
14-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ------------------
15-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ------------
16-1-5 آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟ --------------------
17-1-5 نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟ ------------------------
18-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ------------------
19-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟ -------------
20-1-5 آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟ --------
21-1-5 نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟ -------------
22-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ------------------
23-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ------------
24-1-5 در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟ --------------
2-5تحلیل های دو متغیره -----------------------------------
2-5رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه
2-5رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه --
2-5رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی ------
2-5رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه -
2-5رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در
این فعالیتها --------------------------------------------
2-5رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها---------------------------------------------------
2-5رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت
در تحصیل ---------------------------------------------
فصل ششم : نتیجه گیری
1-6 نتیجه گیری -----------------------------------------
2-6فهرست منابع و ماخذ -----------------------------------
3-6ضمائم ---------------------------------------------
.
منبع:
1 صافی، قاسیم، تحقیقی در زمینه کاربرد زمان فراغت دانشجویان دانشگاه، تهران، انتشارات دانشگاه تهران، چاپ (1354) خوشه شریفیان، محمود.
2 چگونگی پرداختن به فعالیتهای فراغت بین نوجوانان و جوانان.
3 رفیعپور، فرامرز، جامعهی روستایی و نیازهای آن، پاییز 1364، انتشارات تهران.
4 نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر تألیفات جورج رتیزر، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: علمی 1374.
5 فرهنگ عمید، عمیدحسن، چاپخانه سپهر، تهران 1374.
6 تورکیلدسن، جرج، اوقات فراغت، ترجمهی عباس اردکانیان، انتشارات نوربخش 1382.
7 دو مازیه، ژوزف، 0زمان فراغت از دیدگاه تاریخی و جامعه شناسی ترجم م آدینه، مجله فرهنگ و زندگی، شماره 12، 1352.
8 رفیعپور، فرامرز کدوکاوها و پنداشتهها، شرکت سهامی، انتشار، چاپ پانزدهم، 1364).
9 رفیعپور، فرامرز، جامعه روستایی و نیازهای آن شرک سهامی انتشارات پاییز (1364)
10 مجری، علیاکبر، بررسی میزان مطالعهی غیردرسی دانشجویان دانشکدهی ادبیات و علوم انسانی دکتر علی شریعتی و عومل موثر بر آن، طرح پژوهشی بهار 1381.
11 پزشکیان، نسری، رابطهی گذراندن فراغت با بزهکاری نوجوانان کانون اصلاح و تریت (پایاننامهی نامهی کارشناسی) 1354.
12 اسدی، علی: فراغت، تعاریف، دیدگاهها، سمینار ملی رفاه اجتماع کمیته گذرن اوقات فراغت، سازمان برنامه و بودجه، اسفند 1352.
13 ساروخانی، باقر: جامعهشناسی ارتباطات، موسسه اطلاعات انتشارات تهران 1371.
www.farhangvapzuhes.com
www.fakuhi.com/node
www.iran culture.org
.