فهرست و منابع پایان نامه اختلال کمبود توجه
فهرست:
چکیده.....................................................................................................................
مقدمه.................................................................................................................. 2
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
1 بیان مسئله .................................................................................................... 7
2 اهمیت و ضرورت پژوهش ......................................................................... 11
3 اهداف.......................................................................................................... 14
4 فرضیههای پژوهش ................................................................................... 15
5 متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ................................................................... 16
6 خلاصه ....................................................................................................... 18
فصل دوم: مرور تحلیل یافتهها در زمینه بررسی حاضر
1 مبانی نظری ................................................................................................ 20
الف افسردگی (مفهوم و نظریههای مربوط به آن)................................................
روان تحلیلگری .............................................................................................. 22
رفتارینگر........................................................................................................ 25
شناختی............................................................................................................. 30
زیستشناختی .................................................................................................. 32
انواع ................................................................................................................. 35
میزان شیوع ..................................................................................................... 36
ب پیشرفت تحصیلی ...................................................................................... 37
2 یافتههای پژوهشی ...................................................................................... 43
3 خلاصه ....................................................................................................... 50
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
1 انتخاب نمونه ...................................................................................................
الف جامعه و نمونه ....................................................................................... 52
2 ابزار گردآوری اطلاعات ............................................................................ 53
الف معرفی سیاهه ......................................................................................... 53
ب روش اجرا و نمرهگذاری ......................................................................... 54
ج اعتبار و پایایی ........................................................................................... 54
3 طرح تحقیق و روشهای آماری ................................................................... 56
الف طرح تحقیق ............................................................................................. 56
ب روشهای آماری ....................................................................................... 58
4 خلاصه ....................................................................................................... 59
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کمی
1 ارائه دادههای توصیفی بدست آمده ........................................................... 61
2 بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده .................................................... 63
الف نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی....................... 64
ب نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ............................................................ 65
ج نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی ................................................ 65
3 خلاصه......................................................................................................... 67
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
1 بحث و بررسی درباره یافتهها ................................................................... 69
2 جمعبندی و نتیجهگیری .............................................................................. 72
3 کاربرد نتایج ............................................................................................... 73
4 محدودیتها................................................................................................. 78
5 پیشنهادات.................................................................................................... 79
منابع
.
منبع:
انجمن روانپزشکی آمریکا. (1373). طبقهبندی اختلالات روانی DSM-IV، ترجمه نصرتالله پورافکاری، چاپ اول، تهران: انتشارات آزاده.
هالاهان، دانیل، پی و کافمن، جیمز، ام. (1372). کودکان استثنایی، ترجمه مجتنبی جوادیان، چاپ دوم، مشهود: انتشارات آستان قدس.
کاپلان، هارولد؛ ساروک، بنیامین و گرب، جک. (1375)، خلاصه روانپزشکی علوم رفتاری روانپزشکی بالینی، ترجمه نصرت الله پورافکاری، جلد سوم، چاپ اول، تهران: انتشارات شهرآب.
میلانیفر، بهروز. (1382). روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. چاپ یازدهم، تهران: انتشارات قومس
Smith, Sallyl. (2004). What is Attention Deficit disorder?. (www.add.org). .