فهرست و منابع پایان نامه گردشگری
فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع فارسی
اربابی، علی محمد، "تبیلغات تجاری"، 1350، انتشارات دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران، چاپ اول
اکرامی، محمود، " مردم شناسی تبلیغات "، 1386، مشهد، نشرایوار، چاب دوم
الوانی، سید مهدی و زهره دهدشتی شاهرخ " اصول و مبانی جهانگردی "، 1373، تهران، انتشارات معاونت برنامه ریزی سازمان گردشگری
بونی فیس، پریسیلا، "مدیریت گردشگری فرهنگی"، 1380،ترجمه محمود عبدالله زاده، چاپ اول، تهران، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی
بوهالیس، دیمیتریوس، " گردشگری الکترونیکی"، 1386، ترجمه ی گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی، تحت نظارت حنفی زاده، جباری و شادمهر، چاپ دوم، تهران، انتشارات پندار پارس
بینگر، اتولر،" ارتباطات اقناعی"، 1376، ترجمه ی علی رستمی، انتشارات مرکز مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
پاپلی یزدی، محمد حسین و مهدی سقایی، "گردشگری ( ماهیت و مفاهیم)"، 1385، چاپ اول، تهران، انتشارات سمت
پراتکانس، آنتونی و الیوت آرونسون، " عصر تبیلیغات ؛ استفاده و سوء استفاده ی روزمره از اقناع "، 1379، ترجمه ی کاووس سید امامی و محمد صادق عباسی، انتشارات سروش
تقی زاده انصاری، حسن، " جهانگردی در ایران : سیاستها، برنامه های توسعه با رویکرد به جاذبه های طبیعی و گردشگری "، 1383، تهران، ناشر اندیشه پویا، چاپ اول
جی تلیس، جرارد، " بهترین روش ها در تبلیغات موثر برای موفقیت در اهداف "، 1386، ترجمه ی دکتر محمد رضا صالحی، اصفهان، انتشارات فرهنگ مردم
دلاور، علی، " مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی "، 1376، تهران، انتشارات رشد
رضوانی، علی اصغر، " جغرافیا و صنعت توریسم "، 1374، تهران، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور
رهبر، محمد تقی، "پژوهش در تبلیغ"، 1371، تهران، مرکز چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی
روستا، احمد و همکاران،" مدیریت بازار یابی تبلیغات "،1378، انتشارات سمت، چاپ دوم
روی گتی، ویتالیانو و لوچانومرلو، " علوم جهانگردی "، 1375، ترجمه ی محمود دباغ، تهران، موسسه فرهنگی انتشاراتی ثامن
زورق، محمد حسن، " مبانی تبلیغ "، 1368، انتشارات سروش
ساترلند، ماکس، " روان شناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده: آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند و چرایی آن "، 1380، ترجمه ی سیناقربانلو، تهران، انتشارات مبلغان
سرمد، زهره و عباس بازرگان، " روش های تحقیق در علوم اجتماعی "،1376، تهران، انتشارات آگاه
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، " کاربرد نظریه های ارتباطات"، 1381، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، " کاربرد نظریه های ارتباطات"،1384، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، " کاربرد نظریه های ارتباطات "، 1385، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
ضیائی، محمود، " واژگان تخصصی (فراغت، گردشگری، هتلداری)"،1385، تهران، انتشارات سمت
فروز فر، علی، " اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی "، 1382، تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی
فروز فر، علی، " اصول و فنون تبلیغات بازرگانی "، 1386، تهران، انتشارات جهاد دانشگاهی
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ،گری، " اصول بازاریابی "، 1380، ترجمه علی پارساییان، انتشارات آیلار
کاستلز، مانوئل، " عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ ( ظهور جامعه شبکه ای )"، 1380، ترجمه احد علیقلیان، افشین خاکباز و حسن چاوشیان، جلد اول، تهران، انتشارات طرح نو
کاظمی، مهدی، " مدیریت گردشگری "، 1385، تهران، سمت
کاکو، میچیو، "چشم اندازها(انقلاب های علمی در قرن بیست و یکم)"، 1381، ترجمه یوسف اردبیلی، انتشارات ققنوس
کرلینجر، فرد . ان، " مبانی پژوهش در علوم رفتاری "، 1377، ترجمه ی حسن پاشا شریفی و جعفر زند، چاپ دوم، تهران، انتشارات آوای نور
کریمی، یوسف، " روانشناسی اجتماعی "، 1376، چاپ سوم، تهران، نشر ارسباران
کوپر، کریس و جان فلچر، دیوید گیلبرت و استفان ون هیل،" اصول و مبانی جهانگردی "، 1380، ترجمه ی اکبر غمخوار، تهران، انتشارات فراماد
کیا، محمد، " تبلیغات بازرگانی و بخش مخصوص : علائم و آثار تجاری "، 1349، تهران، انتشارات ابن سینا، چاپ دوم
کیانی، افشین " تبلیغات تجاری در اینترنت "، 1380، انتشارات تحقیق و توسعه صدا
گلچین فر، شادی و بختایی، امیر،" اینترنت ابزاری کار آمد در خدمت تبلیغات "،1384،تهران،انتشارات مقدم، چاپ اول
لومسدن، لس، " بازاریابی گردشگری "، 1380، ترجمه ی محمد ابراهیم گوهریان، چاپ اول، تهران، انتشارات پژوهش های فرهنگی
لی، جان، " گردشگری و توسعه در جهان سوم "،1378، ترجمه عبدالرضا رکن الدین افتخاری و معصومه السادات صالحی امین، تهران، شرکت چاپ و نشر بازرگانی
محسنی، منوچهر، " جامعه شناسی جامعه اطلاعاتی "، 1380، چاپ اول، تهران انتشارات دیدار
محمدیان، محمود، " مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی "، 1379، نشر حروفیه، چاپ اول
محمدیان، محمود،" مدیریت تبلیغات از دید بازایابی "، 1382،نشر حروفیه، چاپ دوم
محمدیان، محمود، " مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی "1385، نشر حروفیه، چاپ سوم
محی الدین بناب، مهدی، " روان شناسی انگیزش و هیجان "، 1374، تهران، نشر دانا
معتمد نژاد، کاظم،" وسایل ارتباط جمعی "، 1386، جلد اول، چاپ سوم، زیر نظر معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
مک کوایل، دنیس، "در آمدی بر نظریه ارتباطات جمعی"، 1385، ترجمه ی پرویز اجلالی، تهران : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها
مهرداد، هرمز، " مقدمه ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی"،1380، چاپ اول، تهران، انتشارات موسسه فرهنگی پژوهشی فاران
مهرداد، هرمز، " مقدمه ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی"،1385، چاپ دوم، تهران، انتشارات موسسه فرهنگی پژوهشی فاران
وای، گی، چاک، " جهانگردی در چشم اندازی جامع "، 1377، ترجمه ی علی پارساییان و سید محمد اعرابی، تهران، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی
ولا، فرانسوا و بیچریل، پونل، " گردشگری بین المللی "، 1384، ترجمه ی محمد ابراهیم گوهریان و محمد مهدی کتابچی، نشر امیر کبیر
ولز، ویلیام و برنت، جان و موریارتی، ساندرا، " تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل"، 1383، ترجمه ی سینا قربانلو، چاپ اول، تهران، انتشارات مبلغان
ویندال، سون و دیگران، " کاربرد نظریه های ارتباطات"، 1376، ترجمه علیرضا دهقان، انتشارات مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه
ویندال، سون و دیگران، " کاربرد نضریه های ارتباطات "، 1387، ترجمه علیرضا دهقان، ] ویرایش دوم [، تهران، انتشارات جامعه شناسان
مقالات
الوانی، مهدی، "جهانگردی، اثرپذیری یا اثرگذاری فرهنگی"، 1376، مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی و جمهوری اسلامی ایران، جلد دوم
بنادرویش، فاطمه، "مدیریت نظام اطلاعات جهانگردی و نقش آن در تسهیل و کارامد سازی هماهنگی ها"،1382، مجموعه مقالات سمینار بررسی سیاست ها و برنامه های توسعه جهانگردی، دانشگاه علامه طباطبایی
پدریان، مرتضی،"اثرات اقتصادی و فرهنگی توریسم"، 1374، مقالات برگزیده سمینار اصفهان و جاذبه های ایران گردی و جهانگردی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصفهان
پوریا، پیروز، "مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی"، 1373"، ماهنامه اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره 45
حکیم آرا، محمد علی،"تبلیغ کوششی برای متقاعد سازی "،1379، فصلنامه ی رسانه، شماره دوم
رستمی، علی، " نقش تبلیغات بازرگانی در گسترش صنعت گردشگری و جهانگردی "، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات ایران، 1379، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
رسولی، محمد رضا، " مخاطب شناسی تلویزیون های ماهواره ای "، 1381، فصلنامه رسانه، سال سیزدهم، شماره 4
روستا، احمد، " تبلیغات برای صادرات، هشدار ها و راهکارها "، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات ایران، 1379، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
روستا، احمد، " تبلیغات آینده وآینده تبلیغات ایران "، مجموعه مقالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران، 1381، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
زاهدی، شمس السادات، "تحلیلی بر انواع توریسم و ارتباط ان ها با یکدیگر"، 1382، فصلنامه مطالعات جهانگردی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
زمانی، احمد، "آثار درآمدی و اشتغال زایی جهانگردی و ایرانگردی"، مجموعه مقالات جهانگردی و توسعه، مرکز تحقیقات مطالعات سیاحتی وزارت ارشاد
سلطانی، محمدعلی،"اهمیت توسعه توریسم در جهان سوم"،1374،مقالات برگزیده سمینار اصفهان و جاذبه های ایرانگردی و جهانگردی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان
شاهدوست، داوود، " تأثیر تبلیغات بر تولید، تبدیل و مصرف محصولات "، 1379، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات
شعاع، اصغر، 1379، انتشارات سروش، سال 22
ضرغام، حمید، "راهکارهای توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران"، مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی و جمهوری اسلامی ایران، جلد اول
طالع ماسوله، ایرج، "ابزار تبلیغات جهانگردی "، 1381، فصلنامه ی هنر هشتم، شماره ی 28
فقیهی، ابوالحسن و مهدی کاظمی، " زمینه های فرهنگی توسعه جهانگردی پایدار در ایران"، 1382، مجموعه مقالات بررسی سیاست ها و برنامه های توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علامه طباطبایی
قاسمی، فرید،" پیشینه و انواع آگهی ، (سال نمای وقایع آگهی در ایران)"، 1377، مجله ی رسانه، سال نهم، شماره 4
محبی، سیده فاطمه، " تبلیغات بازرگانی در تلویزیون، شیوه ها، تکنیک ها، باید ها و نباید ها "، 1381، فصلنامه ی پژوهش و سنجش، سال نهم، شماره 29
محسنیان راد، مهدی، " مباحث درس جامعه شناسی، تبلیغات دوره کارشناسی ارشد علوم ارتباطات "، دانشکده ی صدا و سیما، 1380
مساری، پال، "نقش تصویر در تبلیغ : متقاعد سازی دیداری "، 1379، ترجمه ی محمد علی حکیم آرا، مجله ی رسانه، سال یازدهم، شماره سوم
ناجی، مرتضی
پایان نامه ها
انصاف، مرجانه، "بررسی نقش اطلاع رسانی بر توسعه صنعت گردشگری در ایران( ازدیدگاه جهانگردان ژاپنی، آلمانی و فرانسوی)"،رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، 1382
حبیبی، محسن، "مطالعه آثاربهبود سیستم اطلاعات جهانگردی برمیزان جذب توریست"رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، 1377
حیدری، اصغر، "بررسی نقش رسانه ها در شناسایی مقاصد گردشگران ایرانی و خارجی"رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه ازاد واحد تهران مرکزی،1383
سیفی، مهدی،" سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران برون مرزی و کارشناسان بازاریابی دفاتر خدماتی مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی" ،رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، 1387
طاهریان، مریم،" بررسی نقش روزنامه در توسعه صنعت توریسم(ایرانگردی و جهانگردی)، تحلیل محتوای چهار روزنامه ایران، همشهری، اطلاعات و کیهان در سال 1381"، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، 1382
کروبی، مهدی، "بررسی نقش ارتباطات انسانی(میان فردی) در توسعه صنعت جهانگردی ایران"، رساله دکتری، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران، 1382
کیانی منش، کامران،" بررسی اثر بخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی ما بین شهروندان تهرانی"، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، 1385
لطفی، ابوالفضل، " ترفند های تبلیغات تجاری و چگونگی اثر بخشی بر روی مخاطبان "، رساله ی کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، 1379
وطن خواه،محبوبه، "بررسی مشکلات وموانع صنعت جهانگردی در ایران"، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، 1381
"تبلیغات نامرئی"، 1387، روزنامه اطلاعات، شماره ی 24266
"تبلیغات نامرئی"، 1387، روزنامه اطلاعات، شماره ی 24266
.