فهرست و منابع پایان نامه تاثیر جهانی شدن بر روی مُد و مُدگرایی جوانان
فهرست:
فصل اول: کلیات تحقیق
بیان مسئله ............................................................................................................... 2
اهمیت موضوع ........................................................................................................ 7
ضرورت تحقیق ...................................................................................................... 8
اهمیت تحقیق ........................................................................................................... 8
تحدید موضوع ........................................................................................................ 9
تعاریف مفاهیم ....................................................................................................... 10
فصل دوم : ادبیات تحقیق
پیشینه ی پژوهش .................................................................................................. 12
مباحث نظری .......................................................................................................... 16
مد پدیده ای اجتماعی ............................................................................................. 25
جامعه پذیری .......................................................................................................... 29
فرهنگ پذیری ......................................................................................................... 30
خانواده و ساختار آن ............................................................................................ 32
ارزش های اجتماعی .............................................................................................. 34
معیارهای ارزیابی ارزش ها .................................................................................. 35
منبع ارزش ها ........................................................................................................ 35
ارزش ها و الگوهای رفتاری .................................................................................. 36
تعارض ارز شها .................................................................................................... 37
تقسیم بندی ارزش ها ............................................................................................ 39
فرضیه های پژوهش .............................................................................................. 40
تعریف متغیر ها ..................................................................................................... 42
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه ...................................................................................................................... 45
روش تحقیق ........................................................................................................... 45
جامعه آماری و نمونه آماری ................................................................................ 47
ابزار جمع آوری اطلاعات...................................................................................... 49
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه ...................................................................................................................... 52
تحلیل آمار توصیفی .............................................................................................. 53
تحلیل آمار استنباطی ............................................................................................. 54
اندازه گیری متغیرهای مستقل ............................................................................... 56
آزمون فرضیه ها ................................................................................................... 51
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه ...................................................................................................................... 67
نتایج ....................................................................................................................... 68
فرضیه 1.................................................................................................................. 69
فرضیه 2 ................................................................................................................ 70
فرضیه 3 ................................................................................................................ 71
فرضیه 4 ................................................................................................................ 71
پیشنهادات .............................................................................................................. 72
مدل شماتیک تحقیق ............................................................................................... 74
منابع فارسی ........................................................................................................... 75
منابع لاتین .............................................................................................................. 78
ضمائم .................................................................................................................... 79
.
منبع:
منابع فارسی:
حمید مولانا – ترجمه یونس شکر خواه – گذر از نو گرایی – مر کز مطالعات و تحقیقات رسانه – وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی – تهران – 1371
ژان استوتزل – ترجمه علی کاردان – روانشناس اجتماعی – انتشارات دانشگاه تهران
ژان کارنو – ترجمه دکتر علی اسدی – قدرت تلویزیون – انتشارات امیر کبییر – تهران 1364
جوزف روسک – رولند وارن – ترجمه دکتر بهروز نبوی – احمد کریمی – مقدمه ای بر جامعه شناسی – انتشارات تهران – تهران
دانیل لیتل – ترجمه عبدالکریم سروش – تبیین در علوم اجتماعی
عبدالکریم سروش – روش تفسیر در علوم اجتماعی – انتشارات نی – تهران -1374
علی اکبر کمالی بررسی مفهوم جامعه پذیری – انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی – تهران 1373
عبدالحسین نیک گهر – مبانی جامعه شناسی – انتشارات رایزن – تهران 1369
عمید حسن ،(1382) فرهنگ فارسی عمید ، تهران ، انتشارات امیر کبیر ، چاپ نهم
کاظمی ، سید علی اصغر(1386). مدیریت بحرانهای بین المللی ، تهران :چاپ اول ،دفتر نشر فرهنگی اسلامی
محمد احمد وند .
عباس زادگان ،سید محمد . (1376). مدیریت عملکرد ،تهران ، شرکت سهامی انتشار ، چاپ اول
منیتز برگ ، هنری (1371)سازماندهی پنج الگوی کار ساز ، ترجمه ابوالحسن فقیهی و حسن وزیری سابقی ، تهران مرکز آموزش مدیریت دولتی ، چاپ اول
نادری عزت ا... و مریم سیف نراقی (1372)روشهای تحقیق و چگ.نگی ارزشیابی آن در علوم انسانی ، تهران – انتشارات بدر – چاپ پنجم.
الهی، شعبان.(1378). مثلث عملکرد سازمانی، مجموعه مقالات دومین جشنواره شهید رجایی- ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی کشور،تهران سازمان امور اداری و استخدامی کشور
هومن،صبرعلی(1385)آمار توصیفی در علوم رفتاری،تهران نشر پارسا، چاپ اول
ژان استوتزل – ترجمه علی کاردان – روانشناس اجتماعی – انتشارات دانشگاه تهران
ژان کارنو – ترجمه دکتر علی اسدی – قدرت تلویزیون – انتشارات امیر کبییر – تهران 1364
جوزف روسک – رولند وارن – ترجمه دکتر بهروز نبوی – احمد کریمی – مقدمه ای بر جامعه شناسی – انتشارات تهران – تهران
دانیل لیتل – ترجمه عبدالکریم سروش – تبیین در علوم اجتماعی
عبدالکریم سروش – روش تفسیر در علوم اجتماعی – انتشارات نی – تهران -1374
علی اکبر کمالی بررسی مفهوم جامعه پذیری – انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی – تهران 1373
عبدالحسین نیک گهر – مبانی جامعه شناسی – انتشارات رایزن – تهران 136
سکاران،ادما،(1380). «روشهای تحقیق در مدیریت »، محمد رضا ضابئی و محمود شیرازی، مرکز آموزش مدیریت دولتی،تهران.
منابع لاتین:
1-Alan A. Yelsey (1984)"Strategies and actions for improving Organization "Management Review New York AMA.
2-cfitt Jennifer Ann and katarzina Mikulski:(April 2002)."Asurvey Of public perception OF the Delta police Department" paper submitted impartial fulfillment of the Requivements for theDegree of the Degree of Bachelor. Simon fraser university.
3-Curtis W . Cook(1977)" Management and organizational Behavior: 2 thed USA. Mc Graw Hill .
4-Koonta Donnell (1984) "Management" 8th ed McGraw- Hill.
Lawrence Paul. R and Lo rch jey . W(1967)"O rganization and
Environment : Managing , Differretiation and Intergration , III , Richard . D , Irwin .
5- miklovich , G . T and Boudrean ( 1988 ) J . W ( 1988 ) ,, Personnal Human Resource Management , 5 th ed , Texas , Business Publication.
6- Mintzberg , Henry , ( 1979 ) The Structuring of Organizations , E nglewood Cliffs , N. J., Prentice – Hall.
7- Morhead and Gri ffin ,, organizational behavior , Second edition , Hounghton Mifflin company . 1989 . pp . 230-231 .
8- Schermehorn , J (2002 ) ,, Management , 7th ed , New York , Jork , John wiley and Sons , Inc.
9- wink worth , I . ( 1991 ) , performance measurement and performance indicators . In collection manegemet in academeic libravie , cdited by C. Jenkins and M . Morley.
.