فهرست و منابع گزارش سمینار راهکارهای خودکارسازی تبدیل مدل های سازمانی به مدل های پیاده سازی سرویس
فهرست:
١ مقدمه ................................................................................................. ٧
1-1 تعریف مسئله .............................................................................. ٧
2-1 اهداف تحقیق .............................................................................. ٨
3-1 محدوده تحقیق ............................................................................ ٩
4-1 ساختار تحقیق ............................................................................. ٩
٢ ادبیات موضوع .......................................................................................... ١١
1-2 مقدمه ..................................................................................... ١١
٢-٢ سازمان .................................................................................... ١٣
3-2 دانش سازمانی ........................................................................... ١۴
4-2 مدیریت دانش ........................................................................... ١۵
٢-٥ هستان شناسی .......................................................................... ١۵
6-2 داده کاوی ................................................................................ ١۶
7-2 معماری .....................................Error! Bookmark not defined
8-2 مدل سازی سازمان ........................Error! Bookmark not defined
9-2 تولید مدل های سرویس بر اساس مدل های سازمانی ............................. ٢٩
اصول معماری سرویس گرا............................................................. ٣٠
راهکارهای مدیریت مدل های سازمانی ، سرویس و انتقال بین مدل ها با استفاده از استخراج
معنا از مدل های موجود ۴۴
1-3 مقدمه ..................................................................................... ۴۵
2-3 فرآیند کاوی .............................................................................. ۴۶
3-3 هستان شناسی سازمانی ................................................................. ۴٩
٤-٣ سازمان و مولفه های آن ................................................................ ۵۵
٣-٥ مدل های سازمانی ...................................................................... ۵۶
٦-٣ معیارهای یک مدل سازمانی مناسب ................................................. ۵٩
3-7 مولفه های مدل سازمان ................................................................. ۵٩
8-3 هستان شناسی سازمانی مرکزی ....................................................... ۶۴
٣-٩ ابزارهای مدل سازی سازمانی ........................................................... ۶۶
٣-١٠ استانداردهای معماری و مدل سازی سازمانی ........................................ ۶٨
٤ ویژگی های راه حل مورد انتظار ..................................................................... ۶٩
1-4 مقدمه ..................................................................................... ۶٩
2-4 ویژگی های اصلی ....................................................................... ٧٠
3-4 نحوه ارزیابی .............................................................................. ٧٢
٥ جمع بندی و نتیجه گیری ........................................................................... ٧٢
1-5 زمانبندی کارهای آینده ................................................................ ٧٣
مراجع ................................................................................................... ٧۴
منبع:
[1] P. Jamshidi, M. Sharifi, and S. Mansour, "To Establish Enterprise Service
Model from Enterprise Business Model," Conference on Services, 2008, pp.
93-100.
[2] a. Gregoriades and a. Sutcliffe, "A socio-technical approach to business
process simulation," Decision Support Systems, vol. 45, 2008, pp. 1017-
1030.
[3] M. Uschold, M. King, S. Moralee, and Y. Zorgios, "The enterprise
ontology," The knowledge engineering review, vol. 13, 1998, p. 31–89.
[4] D.R. Pelayo and R.A. Ramírez, "Business Process Mining by Means of
Statistical Languages Model," 2008 Seventh Mexican International
Conference on Artificial Intelligence, 2008, pp. 404-407.
[5] W. Van Der Aalst, "Process Discovery: Capturing the Invisible," IEEE
Computational Intelligence Magazine, vol. 5, 2010, p. 28–41.
[6] J. Jung, "Semantic business process integration based on ontology
alignment," Expert Systems with Applications, vol. 36, 2009, p. 11013–
11020.
[7] K. Vergidis, a. Tiwari, B. Majeed, and R. Roy, "Optimisation of business
process designs: An algorithmic approach with multiple objectives,"
International Journal of Production Economics, vol. 109, 2007, pp. 105-121.
[8] J. Lee and R. Goodwin, "Ontology management for large-scale enterprise
systems," Electronic Commerce Research and Applications, vol. 5, 2006, pp.
2-15.
[9] C. Sun, X. Xu, X. Li, and S. Deng, "Knowledge Discovery from Virtual
Enterprise Model Based on Semantic Annotation," 2008 Fifth International
Conference on Fuzzy Systems and Knowledge Discovery, Ieee, 2008, pp.
546-551.
[10] J. de AR Goncalves, F. Santoro, and F. Baiao, "Business process mining
from group stories," Proceedings of the 2009 13th International Conference
on Computer Supported Cooperative Work in Design, IEEE, 2009, pp. 161-
166.
[11] J. Ingvaldsen, "Information Retrieval for Organizational Business Process
Insight," Proceedings of the CAISE’06 Doctoral Consortium, Citeseer, 2006,
pp. 1177-1184.
[12] E.I. Neaga and J.a. Harding, "An enterprise modeling and integration
framework based on knowledge discovery and data mining," International
Journal of Production Research, vol. 43, 2005, pp. 1089-1108.