فهرست و منابع پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب
فهرست:
چکیده: 1
مقدمه: 2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 4
2-1تاریخچه مطالعاتی. 5
3-1 بیان مساله 6
4-1چهار چوب نظری تحقیق. 7
5-1فرضیه های تحقیق. 8
6-1 اهمیت و ضرورت تحقیق. 8
7-1اهداف تحقیق. 10
1-7-1اهداف اصلی. 10
2-7-1 اهداف فرعی. 10
8-1 قلمرو تحقیق. 11
1-8-1قلمرو مکانی. 11
2-8-1قلمرو زمانی. 11
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه 13
2-2تعریف مشتری. 14
1-2-2مشتری کیست ؟ 14
2-2-2درمجموع می توان مشتریان را به دو دسته تقسیم کرد : مشتریان خارجی – مشتریان داخلی 15
3-2-2تعریف ارباب رجوع. 15
4-2-2انواع مشتری : 16
5-2-2انواع مشتری از جنبه میزان رضایت : 16
6-2-2انواع مشتری از نظر رفتاری: 18
3-2نحوه برخورد با مشتری. 19
4-2عوامل موثر بر انتظارات مشتری. 20
5-2خواسته ها ،نیازها و رضایت مشتری. 21
6-2توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری. 23
7-2بازاریابی و تامین رضایت مشتری. 24
8-2بازاریابی رابطه مند 25
9-2فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری. 25
10-2عوامل انگیزشی و عوامل بهداشت در جلب رضایت مشتری. 26
11-2رضایت و وفاداری مشتری. 27
1-11-2رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری. 29
2-11-2الگوهای وفاداری و ارتباط آن با رضایتمندی. 30
3-11-2پیامدهای رضایت مشتری. 31
4-11-2مزایای رضایت مشتری. 32
5-11-2مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرایند های سازمان. 33
12-2چهار قانون ضروری سازمان های مشتری مدار. 33
1-12-2نیاز به حفظ مشتری. 34
2-12-2لزوم حفظ مشتریان. 34
3-12-2تداوم حفظ مشتریان. 35
4-12-2نگهداری مشتریان و ارزش دوره عمر. 36
5-12-2نرخ نگهداری و میانگین دوره عمر مشتری. 36
6-12-2ارزش طول زندگی. 37
13-2قانون پارتو یا قانون 20-80. 37
14-2مفهوم جدید خدمت به مشتریان. 38
15-2تعریف کیفیت.. 38
1-15-2مفهوم جدید کیفیت.. 39
2-15-2نگرش های متفاوت به کیفیت : 40
3-15-2نقش عامل انسانی در تقویت کیفیت.. 40
4-15-2برای رسیدن به نظام کیفیتی. 41
5-15-2اجرای بازاریابی کیفیت کامل. 42
6-15-2کیفیت کامل بازاریابی و رابطه آن با رضایت و ارزش مورد نظر مشتری. 42
7-15-2مزایای کیفیت.. 43
16-2درک موضع محصول و عوامل موثر بر آن. 43
17-2ترکیب محصول و خدمات.. 44
1-17-2تعریف کیفیت خدمت.. 46
2-17-2ادبیات کیفیت خدمات.. 46
3-17-2ابعاد کیفیت خدمات.. 47
4-17-2میزان خدمات.. 47
5-17-2آمیخته بازاریابی خدمات.. 47
6-17-2خدمات جانبی به مشتریان. 49
7-17-2اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات.. 50
18-2مدل کانو. 50
19-2هفت دستور طلایی برای خدمت بهتر به مشتری. 52
20-2تعیین قیمت.. 57
1-20-2دلایل سه گانه کلیدی بودن عامل قیمت : 58
2-20-2فنون پنج گانه قیمت گذاری : 58
3-20-2ادارکات مشتریان راجع به قیمت و ارزش.. 58
21-2مدل های ارزش از دید مشتری. 60
1-21-2مدل مؤلفه های ارزش.. 60
2-21-2مدل نسبت هزینه- فایده 61
3-21-2مدل وسیله- نتیجه 61
4-21-2مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری. 61
5-21-2مدل نتیجه 62
6-21-2مدل ارزشی تریسی و ویرسما 63
7-21-2ارائه ارزش به مشتری و رضایت او. 64
8-21-2ارزش مورد نظر مشتری و رضایت وی. 64
22-2مدیریت شکایات مشتریان. 65
1-22-2فواید مدیریت شکایت از دیدگاه ماتسوشیتا 66
23-2اندازه گیری رضایت مشتری (c.s.m) 67
1-23-2استفاده از اطلاعات مربوط به رضایت مشتری. 69
2-23-2ضرورت اخذ بازخود از مشتری : 71
3-23-2تشریح شاخص رضایت مشتری ورضایت کارکنان مانوئل و پدرو 2000. 72
4-23-2تشریح مدل رضایت مشتریان داخلی کارکنانالد 73
5-23-2شاخص رضایت مشتری سوئدی. 74
6-23-2شاخص رضایت مشتری آمریکایی. 76
7-23-2 شاخص رضایت مشتری اروپایی. 77
24-2نتایج و دستیافته های تحقیقات مشابه 79
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3 مقدمه 84
2-3 روش تحقیق. 84
3-3طبقه بندی بر اساس هدف.. 85
4-3 مدل نظری تحقیق. 86
5-3 جامعه آماری. 86
1-5-3نمونه آماری. 87
6-3 ابزار جمعآوری اطلاعات.. 88
7-3 ابزارگردآوری دادهها 89
1-8-3روایی یا اعتبار. 90
2-8-3پایایی. 90
9-3متغیرهای تحقیق. 91
10-3روش تجزیه و تحلیل دادهها 93
11-3ضرورت استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری. 93
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
1-4 مقدمه 96
2-4تحلیل دادهها 96
3-4مراحل اساسی اجرای تحلیل SEM.. 97
4-4شکل کلی مدل معادلات ساختاری. 97
5-4برآورد مدل تحقیق. 98
6-4ارزیابی تناسب مدل. 100
7-4 نتایج آزمون فرضیه های تحقیق. 102
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه 110
2-5یافته های پژوهش.. 110
1-2-5اولویت بندی عوامل مربوط به محیط و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتریان. 111
2-2-5اولویت بندی عوامل پرسنلی و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتریان. 111
3-2-5اولویت بندی عوامل مربوط به محصول و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتریان. 111
4-2-5اولویت بندی عوامل فرایند ارائه خدمت و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتریان. 112
5-2-5اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان. 112
3-5پیشنهادات مبتنی بر یافته ها و فرضیه های پژوهش.. 113
4-5محدودیتها و پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 114
پیوست ها
منابع و ماخذ
منابع فارسی: 123
منابع لاتین: 125
چکیده لاتین. 127
.
منبع:
منابع فارسی:
استیفن ، ک ، ترجمه رضا آل یاسین ،1377،"هفت عادت مردمان موثر" ، هامون
باب ی . ه ، ترجمه نسرین جزنی،1381، "اندازه گیری رضایت خاطر مصرف کننده" ،انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
پورحیدری ، ا، و همکاران ،1389،" بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان" نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 2، شماره 4
جعفری ، م ،1379،"مدیریت کیفیت فراگیر "،موسسه خدمات فرهنگی رسا ،چاپ اول
خاکی، غ،ر ،1382، "روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی"، انتشارات بازتاب، چاپ اول.
دراکر ، پ ،و همکاران ، ترجمه فضل اله امینی ،1387 "سازمان فردا"، انتشارات فردا، تهران
درگی ،پ ،1385،"مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران "،تهران ،توزنگ
روستا ، ا ،و همکاران،1375 ،"مدیریت بازاریابی "،انتشارات سمت ،تهران
ساعتچی، م ، "رفتار مصرفکننده و تبلیغات"، فصلنامه پژوهش و سنجش، ویژه تبلیغات بازرگانی
شاهین ، آ، و هادی تیموری ،1386، "وفاداری مشتری مفاهیم و الگوها"، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان
صدقی، ع ، و همکاران،1388،"بررسی مقایسه ای مدل های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلیبرای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور"،نشریه مدیریت بازرگانی
ظهوری، ق ، 1378، "کاربرد روشهای تحقیق علوم اجتماعی در مدیریت"، انتشارات مدیر، تهران، چاپ اول.
فرشید فرهت، ا ،1379 ،"رضایت مشتری" . مجله استاندارد مهر ماه
کاتلر، ف و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، 1376،" اصول بازاریابی" اصفهان، آترپات کتاب
کاوسی ،س ، م، ر، و عباس سقایی ،1384،" روشهای اندازه گیری رضایت مشتری" ، انتشارات سبزان
کلانتری، خ ، 1388، « مدل معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی-اقتصادی»، انتشارات مهندسین مشاور طرح و منظر.
ماتسوشیتا ،ک ،ترجمه محمد علی طوسی ،1372،"نه برای لقمه ای نان" ،چاپ هفتم
محمدی ،ا ،1382،"مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع "،موسسه خدمات فرهنگی رسا ،چاپ اول
مقصودی، م، ح ،1382 "ارتباط بین رضایت مشتری با کارایی و اثر بخشی فرایند "؛مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت
هومن، ح، ع ، 1373، "استنباط آماری در پژوهش رفتاری»، نشر پارسا، چاپ دوم.
هومن، حی،ع ، 1384، "مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل"، انتشارات سمت، چاپ اول.
منابع لاتین:
Andersan-E.W Formell –" Foundation of the American customer satisfaction index".total quality management-voll11 –No7-S86q-S882)
Babin J.Barry, (2005) " Modeling consumer satisfaction and word-of-mouth: restaurant patronage in Korea", Journal of Services Marketing 19/3 ,133–139
bloomer , j.m.m and ruyter ,k.d.(1998)."on the relationship between store image ",store satisfaction and store loyalty international journal of marketing vol32no 5/6pp499-513)
caruana,a.(2002)"service loyalty : the effects of service quality and the mediating role of customer satisfaction" . European journal of marketing , vol 3 no 7/8 pp.811-828
Davidson C.G Michael.,( 2003) "Does organizational climate add to service quality in hotels?",International journaly of Cntemporary Hospitality management ,pp206-213
Hegarty.Michael,(2002)"Maximising Lifetime Value-Making The Right Connections"
Iglesias Marta Pedraja and M. Jesus Yagu¨e Guille´n, 2004 " Perceived quality and price: their impact on the satisfaction of restaurant customers"International Journal of Contemporary Hospitality Management Volume 16 · Number 6 · · pp. 373-379
Kandampully .J,( 2007)" Do hoteliers need to manage image to retain loyal customers"?, International Journal of Contemporary Hospitality Management Vol. 19 No. 6, pp. 435-443
kandampully, J . and suhartanto ,d. (2000)."customer loyalty in the hotel industry the role of customer satisfaction and image international journal of contemporary hospitality management" ,vol.12no6pp346-351
lovelock,c.h.,patterson,p.g. and waller,r.h.(1998)."services marketing: Australia and new Zealand,prentice hall", sydney
mudie ,p.and cottam, a.(1999)" the management and marketing of services butterworth"-heinemann,oxford)
selnes , f. (1993)."an examination of the effect of product performance on brand reputation" , satisfaction and loyalty , European journal of marketing , vol 27 no9 pp19-35
Solnet David, (2006)"Introducing employee social identification to customer satisfaction research A hotel industry study", Managing Service Quality Vol. 16 No. 6,pp. 575-594
Torres N. Edwin and Sheryl Kline,( 2006)" From satisfaction to delight": a model for the hotel industry, International Journal of Contemporary Hospitality Management Vol. 18 No. 4, pp. 290-301
Wangeheim, Florian V., and Bayon, Tomas.( 2004),"The Effect of Word of Mouth on Services Switching", European Journal of Marketing, Vol. 38 No. 9/10
.