فهرست و منابع پروپوزال بررسی تاثیر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکت با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) ، در صنعت مواد غذایی در استان چهار محال و بختیاری
فهرست:
ندارد.
منبع:
[1] : اسماعیل پور، رضا. بررسی نقش مدیریت عالی در سیستم مدیریت کیفیت فراگیر. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه تربیت مدرس.1372
[2] : امیدی، یدالله و طبیبی، سید جمالالدین، (1384 ) طراحی الگوی مدیریت کیفیت فراگیر استراتژیک در بخش بهداشت و درمان ایران، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت.
[3] : حسین زاده، داود، و صائمیان، صدیقه، مفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت جامع، مجله تدبیر، شماره 129، دی ماه 81 .
[4] : خاکی، غلامرضا (1386)، روش تحقیق با رویکرد پایاننامه نویسی، تهران، چاپ سوم، انتشارات بازتاب.
[5] : دعایی، حبیب ا... و بختیاری، عباس (1384 )، تاثیر بازار محوری (بازار گرایی ) بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد ، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 42 ،بهار 1386 ، 53 – 82 .
[6] : رضایی دولت آبادی، حسین و خائف الهی، احمدعلی (1383)، مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازار گرایی بر عملکرد کسب وکار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی، فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 10، شماره1، بهار 1385
[7] : زمردیان، اصغر. مدیریت کیفیت جامع، مفاهیم، اصول، فنون و روشهای اجرایی ، انتشارات موسسه مطالعات و برنامه ریزی سازمان گسترش، 1373
[8] : فرد آر – دیوید (1380)، مدیریت استراتژیک، ترجمه دکتر علی پارسیان و دکتر سید محمد اعرابی، دفتر پژوهشهای فرهنگی
[9] : روستا، احمد. ونوس،داور. ابراهیمی، عبد الحمید. مدیریت بازاریابی . تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
[10] : سلطانی، ایرج. دستاوردهای فرهنگی مدیریت کیفیت فراگیر، مجله تدبیر، شماره 112، خرداد 1380، ص 53
[11] : کاتلر، فیلیپ و گری آمسترانگ (1381)؛ اصول بازاریابی، مترجم: بهمن فروزنده، چاپ چهارم، تهران، نشر آتروپات.
[12] : محمد مصدق راد، علی. مدیریت کیفیت فراگیر، مدل چنگالی، مجله تدبیر، شماره 130، بهمن 1381، ص 77
[13] : موسی خانی، محمد. بررسی عوامل موثر در کامیابی و ناکامی نظام کیفیت جامع و ارائه روشهای بهبود و فراگیر نمودن آن. دانش مدیریت، شماره 31، 32، زمستان 74 و بهار 75،صص، 77-86.
[14] : هومن . حیدر علی، (1384). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
[15] Mele , C . (2007) " The synergic relationship between TQM and marketing in creating customer value " . Managing Service Quality , Vol. 17 No. 3, 2 , pp. 240-258
[16] Demirbag ,M . Ekrem ,T. Selim , Z . (2006) , " TQM and market orientation’s impact on SMEs’ performance" , Industrial Management & Data Systems , Vol. 106 No. 8, pp. 1206-1228
[17] Adis, W. (2006), “Quality of service middleware”, Industrial Management & Data Systems,Vol. 103 No. 1, pp. 47-51.
[18] Al-Mashari, M., Zairi, M. and Ginn, D. (2005), “Key enablers for the effective implementation of QFD: a critical analysis”, Industrial Management &Data Systems,Vol. 105 No. 9,pp. 1245-60.
[19] Beverland, B. M . Lindgreen , A .(2007) " Implementing market orientation in industrial firm A multiple case study " . Industrial Marketing Management . 36 (2007) 430–442
[20] Brown, S., Friel, T. and Tabibzadeh, K. (2003), “Quality management in small manufacturing”, Industrial Management & Data Systems, Vol. 130 No. 2, pp. 68-77.
[21] Chadam, J. and Pastuszak, Z. (2005), “Marketing aspects of knowledge-based management in groups of companies: case of Poland”, Industrial Management & Data Systems, Vol. 105, pp. 459-75.
[22] Chong, V.K. and Rundus, M.J. (2004), “Total quality management, market competition and organizational performance”, British Accounting Review, Vol. 36, pp. 155-72.
[23] Demirbag ,M . Ekrem ,T. Selim , Z . (2006) , " TQM and market orientation’s impact on SMEs’ performance" , Industrial Management & Data Systems , Vol. 106 No. 8, pp. 1206-1228
[24] Demirbag ,M . Tatoglu , E . Tekinkus , M and Zaim , S . (2006) " An analysis of the relationship between TQM implementation and organizational performance Evidence from Turkish SMEs " , Journal of Manufacturing Technology Management , Vol. 17 No. 6, pp. 829-847
[25] Dean, J. W. , Bowen, D. E. (1994) , " Management theory and total quality: improving research and practice through theory development , Academy of Management Review, 19(3), pp. 392–418.
[26] Desphande, R., Farley, J.U. and Webster, F. Jr (1999), “Corporate culture,
customer orientation and innovativeness in Japanese firms: a quadrate analysis”, Journal of Marketing, Vol. 57,pp. 23-37.
[27] Desphande, R. and Farley, J.U. (1998), “Measuring market orientation: generalization and synthesis”, Journal of Market Focused Management, Vol. 2, pp. 213-32.
[28] Douglas, T.J. and Judge, W.Q. Jr (2004), “Total quality management implementation and competitive advantage: the role of structural control and exploration”, Academy of Management Journal, Vol. 44 No. 1, pp. 158-69.
[29] Ectqm . Ashari , I . Zairi , M . " Achieving Sustainable Performance Through TQM and Market Orientation " . Volume 2 Issue 2 Special Edition .
[30] Forza , C . Filippini, R . (1998), " TQM impact on quality conformance and customer satisfaction A causal model " . Production Economics . Int. J. Production Economics 55 . 1-20
[31] Harris, L.C. (2006), “Market orientation and performance: objective and subjective empirical evidence from UK companies”, Journal of Management Studies, Vol. 38, pp. 17-43.
[32] Hendricks, K.B. and Singhal, V.R. (2005), “Firm characteristics, total qualit management, and financial performance”, Journal of Operations Management, Vol. 19, pp. 269-85.
[33] Huang, S.M., Lee, C.L. and Kao, A.C. (2006), “Balancing performance measures for information security management: a balanced scorecard framework”, Industrial Management & Data Systems, Vol. 106 No. 2, pp. 242-55.
[34] Hurley, R.F. and Hult, G.T.M. (1998), “Innovation, market orientation and organizational learning: an integration and empirical examination”, Journal of Marketing, Vol. 62, pp. 42-54.
[35] Jaworski, B.J. and Kohli, A.K. (1993), “Market orientation: antecedents and consequences”, Journal of Marketing, Vol. 57 No. 3, pp. 53-70.
[36] Jaworski, B.J., Kohli, A.K. and Sahay, A. (2000), “Market-driven versus driving markets”, Journal of Academy of Marketing Science, Vol. 28 No. 1, pp. 45-54.