فهرست و منابع روش تحقیق ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی بر سپرده گذاری درحساب های قرض الحسنه پس انداز
فهرست:
ندارد.
منبع:
ابراهیمی، عبدالحمید، ونوس، داور، روستا، احمد، تحقیقات بازاریابی (نگرش کاربردی)، انتشارات سمت، تهران، 1380، چاپ اول.
ابراهیمی، عبدالحمید، ونوس، داور، روستا، احمد، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، تهران، 1379، چاپ چهارم.
بلوریان تهرانی، محمد، بازاریابی و مدیریت بازار، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران، 1376.
بلوریان تهرانی، محمد، جایگاه تبلیغات در طیف فعالیتهای بازاریابی، مجله بررسیهای بازرگانی، شماره 118، خرداد 1376، ص 9.
بهمند، محمد، بهمنی، محمود، بانکداری داخلی 1 (تجهیز منابع پولی)، مؤسسه بانکداری ایران، تهران، 1376، چاپ ششم.
تکیه، عباس، سلاحی، عزیز، تبلیغات بازرگانی، انتشارات مؤسسه عالی بازرگانی، تهران، 1351.
حسینی، فیروز، برای حضور در بازارهای جهانی به تبلیغات نیاز است، مجله بررسیهای بازرگانی، شماره 118، 1376.
راب، ملتون، استایز، جوزف، (1998)، چگونه یک آگهی خوب بسازیم؟، مینو بهتاش، رسانه، سال نهم، شماره چهارم، 1377.
روستا، احمد، روشهای ارزیابی آثار تبلیغات، ماهنامه تخصصی بازاریابی، شماره سوم، تیرماه 78، صص 21-18.
محمدیان، محمود، اصول اولیه در تبلیغات تلویزیونی، مجله مدیران فردا، دانشگاه علامه طباطبایی، 1377.
محمدیان، محمود، مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، انتشارات حروفیه، تهران، 1379، چاپ اول.
محمدیان، محمود، استفاده از الگوی AIDA در ساخت پیام تبلیغاتی، مجله مدیران فردا، دانشگاه علامه طباطبایی، 1377.
ونوس، داور، صفائیان، میترا، روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی، نگاه دانش، تهران، 1381، چاپ اول.
اسدی، داریوش، بررسی اثرات اجرای برنامههای تبلیغات بازرگانی بانک رفاه کارگران بر میزان جذب مشتریان حساب پسانداز قرضالحسنه در آن بانک، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرش، تیر ماه 1380.
اگیلوی، دیوید، رازهای تبلیغات، کوروش حمیدی و علی فروزفر، انتشارات مبلغان، تهران، 1380، چاپ اول.
رضایی، یوسف، بررسی نقش تبلیغات و اهداء جوائز بانکها در جذب سپردههای قرضالحسنه پسانداز از دیدگاه مشتریان (مورد: بانک رفاه کارگران)، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیرت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، دیماه 1380.
Assel, H. (1998), consumer behavior and marketing action, international Thompson Publications Company.
Belch, G., Blech, M., (1998), advertising and promotion, forth edition, prentice Hall.
Brassington, F., Pettitt, S., (2000), Principles of marketing, second edition, prentice Hall.
Kotler, p., Armstrong, G., (2004), Principles of marketing, tenth edition, prentice Hall of India.
Macdonald, E., (2003), Management perceptions of the importance of brand awareness as an indication of advertising effectiveness, marketing bulletin, vol. 14.
Mc Williams, E., (1997), an expanded framework for measuring the effectiveness of destination advertising, Tourism Management, vol. 18, issue 3, pp. 127-137.
Tellis, G., and et al, (2000), which Ad works, when, where, and how often? Modeling the effects of direct television advertising, journal of marketing research, vol. 37, pp. 32-46.
Watson, D., (1969), Advertising and it`s role in modern marketing, New York: Holt Rinehart & Winson Inc.
Yoon, (1992), Pilot study on the advertising effectiveness, journal of advertising, vpl. 53, US, p.25.
Zeithaml, V. (1996), service marketing, Mc Grow Hill.
Zikmund, W., (2000), Exploring marketing research, seventh edition, Harcourt college publishers, USA, pp. 449-452.