فهرست و منابع روش تحقیق بررسی نقش کتابخانه ها در مدارس شهرستان ایذه
فهرست:
ندارد
منبع:
. آذرنگ، عبدالحسین.( 1377) " ماییم و کتاب و بس " . کتاب و جامعه، تهران سروش.
2 . آسایش، شهین. (1356)"مقایسه کتابخانه های دبیرستانی ایران (تهران) و بریتانیا". پایان نامه (کارشناسی رشد) کتابداری ، دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
3. اشرفی ریزی، حسن(1384)." جایگاه کتابخانه های آموزشگاهی در عصر اطلاعات" فصلنامه کتاب،
4 . ایران. وزارت آموزش و پرورش. ستاد اجرایی تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش(1367.)" طرح کلیات نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش". تهران : وزارت آموزش و پرورش.
5. بهمن آبادی، علیرضا.) (1371. " جایگاه کتابخانه های آموزشگاهی در نظام جدید آموزش و پرورش"، فصلنامه کتاب.
6 . حج فروش ، احمد (1384)" توسعه نوآوریهای آموزشی، رسالت آموزش و پرورش". ماهنامه پژوهش. تهران : وزارت آموزش و پرورش. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی.
7 . حری، عباس. (1371) . آیین گزارش نویسی. تهران: دبیرخانه هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور.
8 . خسروی ، فریبرز.(1370 )”. بررسی وضعیت کتابخانه های دبیرستانی سراسر کشور و ارائه راه حل برای پویایی آنها”. پایان نامه (کارشناسی ارشد) کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه تربیت مدرس.
9. ____________ (1371) " اهداف کتابخانه های آموزشگاهی". رشد معلم.
10. _____________ (1373)..کتابخانه های آموزشگاهی ایران: بررسی کتابخانه های مدارس و وضعیت نگرش دانش آموزان به کتاب، تهران: موسسه فرهنگی صالحین.
11. ______________ (1378 ). " سوادآموزی اطلاعاتی در مدارس" فصلنامه کتاب .
12. _____________ 1381))" مقدمه ای بر آسیب شناسی مطالعه در کشورهای جنوب" فصلنامه کتاب.
13 . سازمان آموزش وپرورش استان ایذه، معاونت پژوهش و برنامه ریزی و منابع انسانی(1384)، گروه طرح و برنامه، خلاصه ای از آمار آموزشگاه، کلاس، دانش آموز، کارکنان در دوره های تحصیلی 84-85 ایذه.
14. سرمد، ز ، بازرگان، ع، حجازی. (1376) روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران : سپهر،.ص 171
15 . سیف، علی اکبر. ( .(1375 روشهای اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی.، تهران : دوران.
16. سینایی، علی. (1379). مجموعه سازی در کتابخانه ها، جلد اول : انتخاب مواد کتابخانه ای.تهران: سمت.
17 . صدیق بهزادی، ماندانا).. (1379 چکیده نامه پایان نامه های کتابداری و اطلاع رسانی،تهران : کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران؛ مرکز اطلاع رسانی و خدمات علمی جهاد سازندگی.
18. علومی، طاهره “.(1358 ). بررسی کتابخانه های دبیرستانی تهران و ارائه پیشنهادهایی برای گسترش و توسعه آنها. “ پایان نامه ( کارشناسی ارشد) کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، ____________ .19 (3771). اداره کتابخانه. .تهران : سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت.(
19. کومار کریشان، (1373). سازمان کتابخانه. ترجمه مریم امین سعادت، تهران: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی.
20. مجیدی، موسی.( 1382) راهنمایی برای ایجاد و گسترش کتابخانه های آموزشگاهی، تهران : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسه. نقل از فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، 1371، ج 1، 179-181
21. مرتضوی، ناهید. (1379)" اهمیت و نقش کتابخانه های آموزشگاهی در آموزش" فصلنامه کتاب.
22. واسمن، آن. م. (1384) . گام های نو در ارائه خدمات کتابداران مدرسه ها نوشته ترجمه دکتر مهردخت وزیر پور کشمیری و شایسته خزائلی ، تهران : دبیزش.
منابع اینترنتی :
23. http://database.irandoc.ac.ir/
24. http://www.isfahaneducation.com
25. http://www.isfschools.net/sch/index.asp
26. .http://www.isfedu.org
27. http://www.cbc.ir/fa/news/
28. http://www.isfahan.us