فهرست و منابع پایان نامه بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقاطع راهنمایی علامه طباطبائی شاهد پسرانه دبیرستان نمونه باقرالعلوم دخترانه شاهد شهرستان خمین در سال 1387- 1386
فهرست:
فصل اول
مقدمه.......................................................................................................................
بیان مسئله..................................................................................................................
فرضیه های تحقیق.....................................................................................................
اهداف تحقیق...........................................................................................................
اهمیت و ضرورت تحقیق..........................................................................................
تعریف واژه ها و اصطلاحات....................................................................................
تاریخچه مطالعاتی تحقیق..........................................................................................
فصل دوم
مرور مطالعاتی...........................................................................................................
مقدمه.......................................................................................................................
ضرورت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان............................................................
ضرورت مشاوره تحصیلی برای والدین......................................................................
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته مشاغل............................................
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه جلوگیری از افت تحصیلی...................................
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه سرعت بخشیدن به فرایند تحصیل و مطالعه...........
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه برای تشخیص و هدایت دانش آموزان استثنایی....
ضرورت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان تیزهوش و نابغه...................................
سوء تغذیه و تاثیر آن بر دانش آموزان.......................................................................
جذب دانش آموز اولین موفقیت معلم است..............................................................
خودباوری در دانش آموزان.....................................................................................
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان..........................................................
سازمان آموزش و پرورش.............................................................................
تاکید بر رشد عقلانی.....................................................................................
جو عاطفی مدرسه.........................................................................................
پیش فرضهای معلمان در مورد شاگردان....................................................................
عقب ماندگی آموخته شده........................................................................................
اثرات پیشرفت تحصیلی.............................................................................................
علل ترک تحصیل.....................................................................................................
راههای کاهش شکست در تحصیل...........................................................................
راهبردهایی برای توسعه موفقیت دانش آموزان توسط معلمان....................................
انگیزه پیشرفت...........................................................................................................
نظریه اتکینسون در خصوص انگیزه پیشرفت...............................................................
نظریه مکللند در خصوص انگیزه پیشرفت..................................................................
تاثیرات محیط خانواده بر موفقیت تحصیلی................................................................
فصل سوم
یک نمونه از پرسشنامه های مورد استفاده در این تحقیق............................................
نتیجه گیری کلی از تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده..........................................
نتیجه گیری پایانی یا خلاصه نتایج..............................................................................
منابع و ماخذ..............................................................................................................
رهیافت یا رستش تحقیق...........................................................................................
برهه طرح تحقیق.......................................................................................................
حجم طرح تحقیق.....................................................................................................
منبع:
1- سی- علی اکبر، روانشناسی یادگیری و آموزش- انتشارات آگاه- تهران 1368
2- شریفی- حسن پاشا- اصول روان سنجی و روان آزمایی- انتشارات رشد- تهران چاپ پنجم 1377
3- هومن- حیدرعلی- شناخت روش علمی در علوم رفتاری(پایه های پژوهش)- انتشارات پارسا- چاپ سوم- 1376.
4- عباس زادگان، سید محمد- اصول و مفاهیم اساسی در برنامه ریزی درسی- انتشارات سوره- چاپ اول 1376.
5- عزیزی فریدون- روشهای یادگیری در تحقیق- نشر جوان- تهران 1371.
6- کیامنش- علیرضا و شریفی- حسن پاشا- شیوه های ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان- کد(1003) چاپ و نشر ایران- تهران 1366.
7- جمعی از مولفان- کلیات و روشهای فنون تدریس مرکز تربیت معلم- کد(3/1002) نشر ایران- تهران- 1366.
8- فتحی کوروش- آشنایی با آموزش ضمن خدمت کارکنان- انتشارات اداره کل آموزش ضمن خدمت- تهران 1373.
9- وحیدی و سهرابی- آموزش برای توسعه- تهران 1370.