فهرست و منابع روش تحقیق میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها
فهرست:
ندارد
منبع:
- آریل ، چیت (1380) ، مشتری در جایگاه شریک ، ترجمه اکبرکرمی ، انتشارات رسا ، چاپ اول .
2- تسلیمی، سیروس(1384)، آشنایی با مفاهیم کنترل کیفیت جامع ومدیریت کیفیت جامع، فصلنامه بانک صادرات.
3- فرنچ ، وندال ، بل ، سیسیل (1381) ، ،مدیریت تحول در سازمان ،ترجمه دکتر سید مهدی الوانی وحسن دانایی فرد ، انتشارات صفار اشراقی،چاپ پنجم.
4- دولان سیمون ال، شولر رندال اس (1377).مدیریت امور کارکنان ومنابع انسانی، ترجمه دکتر محمد طوسی ودکتر محمد صائبی، ناشر مرکز آموزش مدیریت دولتی،چاپ چهارم.
5-لامعی ، ابوالفتح (1383)، نقدی بر جایزه ملی کیفیت ایران ، ناشر ناشر موسسه فرهنگی انتشاراتی شاهد وایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، چاپ اول .
6- جلوداری،بهرام(1380)، راهنمای استقرار وممیزی مدیریت کیفیت جامع ، انتشارات آزاده ، چاپ دوم.
7- اونز،بیل، رینولدز،پیتر ، جفرینز، دیوید (1382) ، آموزش مدیریت کیفیت جامع ،ترجمه دکترحسین کاکوئی و دکتر غلامرضا انصاری، انتشارات آن .
8- ریاحی ، بهروز(1381) ، مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی ، انتشارات مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایران ، چاپ اول .
9-اسماعیل پور، رضا (1372) ،بررسی نقش مدیریت عالی در سیستم مدیریت کیفیت جامع ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشکده علوم انسانی.
10- صدقیانی ، ابراهیم ( 1380) ، سازمان ومدیریت بیمارستان ، جلد اول و دوم ، انتشارات جهان رایانه ، چاپ دوم .
11-انصاری ، حسن ، عبادی فرد آذر ، فربد(1378) ، اصول مدیریت وبرنامه ریزی بیمارستان ، انتشارات اشارت ،چاپ اول .
12- فلتن راس ، نائومی گلینا (1377).مدیریت خدمات بهداشتی ،ترجمه دکتر علی کشتکاران وعلیرضا آیت اللهی ،انتشارات کوشا مهر . چاپ اول .
13- Godfroji , M.I. (2000) , Evaluation in the public sector , metal center news , V16 , N03.
14- مدنی ،مهدی (1378) ، بررسی امکان بهره گیری از تی.کیو.ام در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1378 و ارائه راه حل ،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دانشکده مدیریت واطلاع رسانی پزشکی .
15- سلطانی ، ایرج (1384) ، نقش مدیریت کیفیت فراگیر ، مجله تدبیر ، شماره 155 ، فروردین ماه.
16- Jonson , E. (2003),Theoretical perspectives public management , managerial auditing journal, V12, NO 8.
17- حمیدی، یداله(1377)، بررسی چگونگی کاربرد نمونه مدیریت کیفیت جامع ومراحل طراحی والگوی مناسب دربیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان، مجله مدیریت پزشکی.
18- زمردیان ، اصغر (1376) ،مدیریت کیفیت جامع ، انتشارات موسسه مطالعات وبرنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش ونو سازی صنایع ایران.
19- حاجی شریف، محمود(1379)، طراحی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر، انتشارات مرکزآموزش مجتمع سیمان آبیک، چاپ سوم.
20- جعفری مصطفی ،اصولی سیدحسن ، شهریاری حسام(1383). ابزارهای استراتژیک وفرهنگی تی کیو ام، جلد اول ودوم، انتشارات رسا، چاپ سوم.
21- تکیان ،مجید(1381)، سطوح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیردرسازمانها، سومین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت، تهران محل مجموعه همایشهای بین المللی.
22- براون ، مارک ، هیچکاک ، دارسی ، ویلارد، مارشال (1382)، کامیابی وناکامی درگستره مدیریت کیفیت فراگیر، ترجمه حسین جهانگیری ومحمدگودرزی، انتشارات آن، چاپ دوم.
23-ایشیکاوا، کورو(1380)، کنترل کیفیت فراگیر،ترجمه احمدجواهریان، انتشارات وزارت امورخارجه، چاپ دوم.
24- امیران ، حیدر (1376 ) ، مدیریت مشارکتی ، انتشارات مرکز اموزش دولتی ، چاپ دوم.
25- پورشمس،محمدرضا(1383)، راهنمای جامع استقرار استانداردهای ایزو9000/2000 ، انتشارات رسا، چاپ دوم.
26- برنز،اندریو(1382)، تشریح عناصراستانداردهای ایزو9000، ترجمه فرامرز شاه محمدی، موسسه انتشاراتی شاهد.
27- سینگهال ، وینور (1384) ، اثر اجرای مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد مالی شرکتها ،ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت ،تهران ،مجموعه همایشهای بین المللی .
28-ایمای،ماسا اکی(1372)، کایزن : کلیدموفقیت ژاپن، ترجمه دکترمحمدحسین سلیمی، انتشارات دانشگاه امیرکبیر.
29- سازمان بهره وری سنگاپور(1376)،دستیابی به کیفیت ، ترجمه احد ذوالرحمی ، انتشارات تشکیلات بهره وری ملی ایران.
30- سلیمی ، محمد حسین (1373) ، ایزو 9000 ، موسسه مطالعات وبرنامه ریزی آموزشی ، فصلنامه بانک صادرات ، شماره 8 ، خرداد ماه.
31- Lee , S., Schniederjanse , M.(1997) , Operation quality manage ment , Houghtoon Mifflin Company.
32- کی هو، ساموئل (1378) ، مدیریت کیفیت جامع ،ترجمه حسین حسین زاده ،نشر دانشکار ،چاپ اول.
33- کلهر ، معصومه (1374) ، مدیریت کیفیت فراگیر ،مجله پژوهشی ومهندسی ، شماره 16 ،اردیبهشت ماه.
34- شریف زاده ، فتاح (1379) ، مدیریت کیفیت فراگیر :چشم اندازها وکاربردها ، انتشارات ترمه ،چاپ اول.
35- Corbara, F. ,Cristofarow, E.M. (2001),Company wide quality control , Oxford , UK : Butherworth Heiman publisher Ltd .
36- لامعی ، ابوالفتح (1382) ، مدیریت کیفیت جامع در آموزش ، ناشر موسسه فرهنگی انتشاراتی شاهد وایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، چاپ اول.
37- Arnold, E.J. (1998) , Quality assurance in health care, Health affairs , USA: Blackwell publisher.
38- درسنامه سازمان ومدیریت تخصصی بیمارستان2، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران،ص158.
39- صدقیانی ، ابراهیم ( 1376) ، ارزیابی مراقبتهای بهداشتی ودرمانی واستانداردهای بیمارستانی ، انتشارات معین ، چاپ اول.
40- Purvise, G.R. (2004), Health care quality in hospital, prentice hall international.
41- Hourani , L. (2000) ,Use of total quality management in health prpmotion activities in USA, Health research center.
42- Mc clenny , L.M. (1999) , Integrating planning and total quality management , Army ware call USA.
43- Houser, K.L. (1998) , Practice of total quality management in the clinical setting Tripler army medical center.
44 - Goodwin , W.L. (2001) , Assesment of the organizational culture of dewitt army community Hospital one year after the implementation of total quality management ,Academy of health sciences.
45- آقایی هشتجین ، علی (1378) ، کیفیت مراقبتهای بهداشتی درمانی ، مجله تدبیر ، شماره 75 ، سال سو م.
46- لامعی ، ابوالفتح (1381) ، راه ما به سوی تحول ، ناشر موسسه فرهنگی انتشاراتی شاهد وایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، چاپ اول.
47- نوری رسول. میزان آمادگی کتابخانه های دانشگاههای علوم پزشکی تهران برای پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)،مجله میریت واطلاعات در بهداشت ودرمان ،دوره دوم، شماره اول، بهار وتابستان 1384،ص63-54.
48- نکوئی مقدم محمود. تاثیر آموزشهای ضمن خدمت در بهره وری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان،فصلنامه مدیریت،1384،دوره1،شماره43.
49- احمدی مریم،کرمی مهتاب.بکار گیری اصول ومفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر در بخش مدارک پزشکی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال1384، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سلامت، دوره 10،شماره29،پاییز 1386.
50- مصدق راد، علی محمد ،ریاحی زهرا، تاجمیرفرزانه(1383).بررسی امکان بهره گیری از سیستم مدیریت کیفیت 2000/9001ISO دربیمارستانهای دانشگاهی شهر اصفهان ،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشکده مدیریت واطلاع رسانی ،دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی ایران.