فهرست و منابع پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان
فهرست:
فصل اول - طرح تحقیق
1-1- مقدمه ................................................................................................................................................ 2
1-2- بیان مسئله ............................................................................................................................................ 3
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق .................................................................................................................. 4
1-4- اهداف تحقیق ........................................................................................................................................ 5
1-5- فرضیات تحقیق ................................................................................................................................... 6
1-6- تعریف واژه ها و اصلاحات تحقیق...................................................................................................... 7
فصل دوم - مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1 - مقدمه ................................................................................................................................................ 12
2-2- ماهیت هوش .........................................................................................................................................12
2-3- انواع هوش.... ...................................................................................................................................... 15
2-4- هیجان و اجزاء آن ............................................................................... ............................................. 16
2-5- نقش هیجانها در هوش ........................................................................................................................ 18
2-6- تاریخچه و تعریف هوش هیجانی.......................................................................................................... 19
2-6-1- تعاریف هوش هیجانی .................................................................................................................... 19
2-6-2- نگاهی اجمالی به تاریخچه هوش هیجانی ........................................................................................ 21
2-7 - هوش هیجانی و بهره هوشی ............................................................................................................... 26
2-8 - مدلهای هوش هیجانی ........................................................................................................................ 29
2-8-1- ساختار هوش هیجانی در مدل توانایی............................................................................................. 30
2-8-2- مدل بار - آن .................................................................................................................................. 32
2-9- در حال حاضر هوش هیجانی چگونه اندازه گیری می شود؟ ................................................................33
2-10- آموزش هوش هیجانی ....................................................................................................................... 33
2-11- روش های صحیح اجرای برنامه آموزش هوش هیجانی .....................................................................34
2-12- چگونه می توان هوش هیجانی معلمان را افزایش داد؟ ...................................................................... 35
2-13- رهنمودهای لازم برای موفقیت برنامه های هوش هیجانی ...................................................................37
2-13-1- ده توصیه برای بهبود هوش هیجانی ............................ ................................................................. 37
2-14- رسالت ها .و وظایف آموزش عالی ...................................................................................................... 39
2-15 - نقش دانشگاه ها در تحقق وظایف آموزش عالی ................................................................................40
2-16- مفهوم و تعاریف اثربخشی ................................................................................................................. 40
2-17- تعاریف ارزشیابی اثربخشی و الگو های مرتبط با آن ........................................................................ 43
2-17-1- اثربخشی به عنوان میزان تحقق هدفها........................................................... ............................... 45
2-17-2- اثربخشی به عنوان نتایج واقعی برنامه ..........................................................................................45
2-17-3- اثربخشی به عنوان تأمین رضایت گروه ذینفع.... .......................................................................... 46
2-17-4- اثربخشی به عنوان رعایت استاندارد های آموزشی........................................................................ 46
2-17-5- اثربخشی به عنوان نقد هنری و خبرگی آموزشی.......................................................................... 47
2-18- الگوی کرک پاتریک : رهیافت جامع در ارزشیابی اثربخشی............................................................. 47
2-18-1- سطح عکس العمل...........................................................................................................................48
2-18-1- سطح یادگیری ................................................................................................................................49
2-18-2 - سطح رفتار ..................................................................................................................................49
2-18-3- سطح نتایج ..................................................................................................................................... 49
2-19 - هدف و ضرورت اثربخشی آموزشی در دانشگاه ها ........................................................................ 49
2-20- ارزیابی اثربخشی استاد....................................................................................................................... 50
2-20-1- طراحی سیستم ارزیابی استاد ........................................................................................................ 52
2-20-2- ارزیابی اثربخشی استاد در کلاس درس ......................................... ............................................. 53
2-21- چارچوب جامع برای تدریس حرفه ای ............................................................................................ 55
2-22- خصوصیات معلمین اثربخش ............................................................................................................. 57
2-23- چگونه می توان اثربخشی معلمان را افزایش داد ؟ ................................................... ....................... 58
2-23-1- رهیافتها............................................................................................................................................ 58
2-23-2- حمایت از تلاشهایی که به اصلاح می انجامد...................................................................................60
2-23-3- دستورالعملهای برای سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی ............................................................60
2-24- هوش هیجانی شاخص جدیدی برای سنجش عملکرد اثربخش ...................................................... 61
2-25- ارتباط هوش هیجانی با اثربخشی....................................................................................................... 62
2-25-1- تفاوت میان هوش هیجانی و اثربخشی ........................................................................................ 63
2-26- هوش هیجانی و اثربخشی سازمان................................................ .................................................. 63
2-26-1- هوش هیجانی در محیط کار........... ........................................................................................... 70
2-26-2- ابعاد هوش هیجانی در محیط کار ................................................................................................ 71
2-27- تحقیقات انجام شده در مورد هوش هیجانی و اثربخشی ................................................................ 72
2-27-1- پیشینه تحقیقات داخلی ................................................................................................................72
2-27-2- پیشینه تحقیقات خارجی ............................................................................................................ 76
2-28- جمع بندی تحقیقات........................................................................................................................... 83
فصل سوم- روش تحقیق
3-1- مقدمه ................................................................ .................................. ..............................................85
3-2- روش تحقیق ............................. .......................................................................................................85
3-3- جامعه آماری تحقیق ..........................................................................................................................85
3-4- نمونه آماری..................................................................................................................................... 85
3-5- متغیرهای تحقیق ...............................................................................................................................86
3-6- ابزار های اندازه گیری تحقیق............................................ ..............................................................87
3-6-1- پرسشنامه ویژگیهای شخصی نمونه ها ........................................................................................ 87
3-6-2- پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینگ.......................................................................................87
3-6-3- پرسشنامه اثربخشی اعضای هیأت علمی.......................................................................................89
3-7- روایی و پایایی پرسشنامه ها ............................... ............................................................................89
3-7-1- روایی ........................................................................................................................................89
3-7-2- پایایی .......................................................................................................................................90
3-8 - روش های آماری .......................................... ............................................. ................................ 92
فصل چهارم - یافته ها و نتایج تحقیق
4-1- مقدمه ............................................................................................................................................94
4-2- توصیف ویژگیهای فردی اعضای هیأت علمی................................................................................94
4-2-1 - سن .........................................................................................................................................94
4-2-2 - سابقه خدمت ........................... .............................................................................................96
4-2-3- وضعیت تحصیلی و مرتبه علمی ..............................................................................................97
4-2-4-گروه های آموزشی.....................................................................................................................97
4-3- آزمون فرضیه ها................................. ..........................................................................................98
4-3-1- آزمون فرضیه شماره 1 .................... .......................................................................................99
4-3-2- آزمون فرضیه شماره 2.............................................................................................................99
4-3-3- آزمون فرضیه شماره 3............................... ..........................................................................100
4-3-4- آزمون فرضیه شماره 4..........................................................................................................100
4-3-5- آزمون فرضیه شماره 5..........................................................................................................102
4-3-6- آزمون فرضیه شماره 6.........................................................................................................102
4-4- یافته های جانبی پژوهش .......................................................................................................103
فصل پنجم - بحث و نتیجه گیری وپیشنهادات
5-1- مقدمه .................................................................................................................................... 107
5-2- خلاصه تحقیق ...................................................................................... ..................................107
5-3- یافته های تحقیق ...................................................................................... ...............................109
1-5-3- یافته های توصیفی .............................................................................................................. 109
5-4- بحث و نتیجه گیری فرضیه ها......................... ....... .................................................................109
5-5- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج تحقیق ........................................................................................... 121
5-6- پیشنهادات برای تحقیقات آتی ............................................................................................... 121
5-7- محدودیت های تحقیق ............................................................................................................. 122
5-7-1- محدودیت های در کنترل محقق.......................................................................................... 122
5-7-2- محدودیت های خارج از کنترل محقق ............................................................................... 122
منابع .....................................................................................................................................................124
فهرست منابع فارسی.............................................................................................................................124
فهرست منابع انگلیسی .........................................................................................................................129
پیوست ................................................................................................................................................134
چکیده انگلیسی ............................................................................................................................
منبع:
- آراسته حمیدرضا و محمودی راد ، مریم . (1382) . آموزش اثربخش : رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان . مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، جلد پنجم ، ویژه نامه آموزش پزشکی ، پائیز و زمستان 1382
- اسماعیلی معصومه، احدی حسن,دلاور علی,شفیع آبادی عبداله. (1386) . تاثیر آموزش مولفه های هوش هیجانی بر افزایش سلامت روان . تهران ، نشریه جهاد دانشگاهی ،صص165-158
- آقاملایی ،تیمور و عابدینی ، صدیقه . (1386) . مقایسه ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمز گان توسط دانشجویان با خودارزیابی استادان . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی ، بهار و تابستان 86 .
- آقایار، سیروس و شریفی درآمدی،پرویز . (1386) . هوش هیجانی ((کاربرد هوش درقلمرو هیجان)) .انتشارات سپاهان اصفهان ، چاپ دوم ،بهار .
- اچ.اس.بولا.(1375).ارزشیابی طرحها و برنامه های آموزشی برای توسعه ، ترجمه : ابیلی خدایار،انتشارات موسسه بین المللی روشهای آموزش بزرگسالان.
-اندرسون ،لورین . (1384) . افزایش اثربخشی معلمان در فرایند تدریس . ترجمه : محمد امینی . تهران ،انتشارات مدرسه . چاپ چهارم . (انتشار به زبان اصلی ، 1998).
- اکبر زاده، نسرین.(1383) . هوش هیجانی، دیدگاه سالووی و دیگران،انتشارات فارابی.
- اچ.اس.بولا. (1375) . ارزشیابی طرحها و برنامه های آموزشی برای توسعه. ترجمه : خدایار ابیلی، انتشارات موسسه بین المللی روشهای آموزش بزرگسالان .
- بنکداری، نسرین . (1384) . بررسی رابطه هوش هیجانی والدین با سازگاری اجتماعی فرزندان، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
- برادبری، تراویس، گریوز، جین.( 1384) . هوش هیجانی، مهارت ها و آزمون ها . ترجمه: مهدی گنجی، تهران ،انتشارات ساوالان . (انتشار به زبان اصلی ، 2005 ) .
- پاشا خوارزمی، رقیه . (1380) . بررسی مبانی سبکهای رهبری مدیریتی و میزان اثربخشی آنان درمدیریت آموزشی، پایان نامه کارشناسی ارشد . مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- پورافکاری، نصرتالله . (1382). فرهنگ جامع روانشناسی و روانپزشکی . تهران، انتشارات فرهنگ معاصر.
- ترابی، منوچهر. (1382). بررسی رابطه بین هوش هیجانی و عملکرد مدیران میان گروه هتلهای هما، پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
- جویبار، منوچهر. (1384). مقایسه هوش هیجانی در میان سطوح سه گانه مدیران (عالی ، میانی ، پایه ) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان های تابعه ، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی . موسسه ی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی .
- حسنخوئی ، سیما. (1385). به بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارشغلی با رضایت شغلی مدیران مدارس شهر بیرجند در سال تحصیلی 85-1384، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مشاوره . دانشگاه الزهراء ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی .
- خائف الهی، احمدعلی. دوستار، محمد. (1382) . «ابعاد هوش هیجانی»، مدیریت وتوسعه، ، شماره 18، ص52-62.
- خسروجردی، راضیه . (1383) . بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه سبزوار، پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه .
- خشنودی فر، مهرنوش. (1384) . هوش هیجانی وتعلیم وتربیت ، فصلنامه نواندیش، شماره چهارم.
- دهشیری ، غلامرضا . (1383) . بررسی رابطه هوش هیجانی و مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مقطع متوسطه شهرستان یزد . تازه های و پژوهشهای مشاوره ،جلد 4 ،شماره 12.
- سرمد زهره ، بازرگان عباس ، حجازی الهه . (1385) . روشهای تحقیق در علوم رفتاری . تهران ، انتشارات آگاه ، چاپ دوازدهم .
- سلطانی ،ایرج . (1385). تعامل نیازسنجی و اثربخشی آموزش درسازمانهای یادگیرنده . اصفهان ، انتشارات ارکان دانش .
- شعبانی بهار ،غلامرضا وهمکاران. (1383). ارتباط ویژگیهای شخصیتی با اثربخشی مدیران تربیت بدنی دانشگاهای سراسر کشور.نشریه علوم حرکتی و ورزش،ج اول ،ش 3 ،بهار 1383 ،صص12-30.
- صالحی ،شایسته . (1380) . تدریس اثربخش . مجله دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد ، دوره سوم ،شماره دوم ، صص21-12 .
- صالحی، سید محمد . (1381). بررسی اعتبار، روایی، عملی بودن و هنجاریابی پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینک، پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی.
- طبائیان ،احمد . (1381) . رابطه بین پایگاه های قدرت با اثربخشی و عملکرد روسای دانشکده ها و مدیران گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور . رساله دکترای تربیت بدنی ،دانشکده تربیت بدنی ، دانشگاه تربیت معلم تهران
- طیبی ،سید جمال .(1373) . نقش دانشگاه و پژوهش در توسعه ملی . فصلنامه پژوهش برنامه ریزی در آموزش عالی ، ش7و8 ،صص23-22 .
- عزیزی، علیرضا. (1377). ارزش شعور عاطفی در مدیریت سازمانها. مجله تدبیر، شماره 89: 58 56.
- علاقه بند، علی. (1375). مدیریت عمومی. نشر روان.
- عیدی ، امیرحسین . (1386) . بررسی ارتباط بین هوش هیجانی اعضای هئیت علمی تربیت بدنی و اثربخشی دانشکدههای تربیت بدنی (دولتی) تهران ، پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه تهران .
فتحی و اجارگاه کورش،دیبا واجاری طلعت . (1384) . ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی(براساس الگوی کرک پاتریک) تهران ،انتشارات آییژ،چاپ اول .
فرقدانی، آزاده . (1383) . بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر دوره کارشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی، پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی.
- قورچیان ،نادر قلی . (1385) . جزئیات روشهای تدریس .تهران : انتشارات فراشناختی اندیشه،چاپ چهارم .
- کاظمی، بابک و ابطحی، سیدحسین.(1379). بهره وری. انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
- کرمدوست ، نوروز علی . (1383 ). بررسی رابطه ارزشیابی دانشجویان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی از تدریس با میانگین نمرات آنان از درس در سالهای تحصیلی 78-77 و 80-79 ، مجله روان شناسی و علوم تربیتی ،سال 34، شماره 1 ،صص76-57 .
- گلمن، دانیل. (1383). هوش هیجانی در کار. ترجمه: بهمن ابراهیمی، محسن جوینده. انتشارات بهین دانش.
- گلمن، دانیل.(1382). هوش هیجانی. ترجمه نسرین پارسا. انتشارات رشد
- مختاری ،پورمرضیه,سیادت سیدعلی,امیری شعله . (1386) . بررسی رابطه بین هوش هیجانی وبازدهی های رهبری ( مدل برنارد باس) مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه اصفهان . دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان .
- مرادی، محمد. (1384) . بررسی رابطه بین هوش عاطفی و رهبری تحول آفرین در شرکت البرز چلیک ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
مهانیان خامنه، زهرا . (1380) . بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت زناشویی معلمان زن شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد .تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی.
منصوری، بهزاد . (1380). هنجاریابی آزمون هوش هیجانی سیسبر یا شرنیک در بین دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی شهر تهران پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی.
- معین ،م.(1353).فرهنگ فارسی . تهران .انتشارات امیر کبیر.
- نجفلوی ،محمد .(1371). برسی ارتباط میان کارکنان از اهداف موسسه وکارایی آنان. دانش مدیریت.شماره 18.ص90.
- وین .ک. هوی وسیسل ج .میسکل .(1382) . تئوری ، تحقیق و عمل در مدیریت آموزشی . ترجمه : میرمحمد سید عباس زاده ، انتشارات دانشگاه ارومیه ، چاپ چهارم .
- هریس ، آلما . (1383) . آموزش و یادگیری در مدارس اثربخش . ترجمه : محمد نریمانی ، اسماعیل ولی زاده حقّی . اردبیل ،انتشارات باغ رضوان .انتشار به زبان اصلی ، 1999).
منابع لاتین :
- Al-Hamdan, Jasem .(2007). Higher Education Classroom Management: Kuwait University Students' Views. Project Innovation, Inc. P.O. Box 8508 Spring Hill Station, Mobile, AL 36689-0508. Journal Articles; Reports – Research.
- Bar-on. R. & Parker. J. D. A. (2000). Handbook of Emotional Intelligence. San Francisco: Josse – Bass.
- Baker, Wendy. (2002). Mentoring – Improving The quality of work life and organizational effectiveness: A Case Study of a Formal Mentoring Program Implemented in Higher Education Organization.
- Barsade,S. G.(2000). The ripple effect: Emotional contagion in groups . working paper: New Haven. CT Yale University press.
- Caruso, D. R,.&Wolff, C.(2001). Emotional intelligence in the workplace In the emotional intelligence in everyday life: A Scientific inquiry . Edited by: Joseph Ciarrochi , Joseph .P.Forgas,. &John D. Mayer psychology press .
- Capobinaco, S., Davis, M.H. and Kraus, L.A. (2003). Managing Conflict Dynamics:A Practical Approach. St. Petersburg, FL: Eckerd College Management DevelopmentInstitute.
- Cherniss, Cary. (2001). Emotional Intelligence and Organizational Effectiveness. Annual Meeting of society for Industrial and organizational Psychology New. Chapter one. LA, Aprill 15.
- Cherniss, Carry ,Ph.D..(2002). The" Business Case for Emotional Intelligence", Rutgers University, 2002, www.einconsortium.org
- Collins,D.B , & Holton , EF.(2003). The effectiveness of managerial leadership development programs : A meta-analysis of stadies from 1982-2001.Human Resource Development Quarterly75(2),217-248
- Cox, Judith E.; Nelson, Darwin B.(2008). Quantifying Emotional Intelligence: The Relationship between Thinking Patterns and Emotional Skills . American Counseling Association. 5999 Stevenson Avenue, Alexandria, VA 22304. Tel: 800-422-2648; Tel: 800-347-6647; Fax: 800-473-2329; Web site: http://www.counseling.org
- Drew, Todd L.(2006). The Relationship between Emotional Intelligence and Student Teacher Performance. Dissertations/Theses - Doctoral Dissertations; Tests/Questionnaires
- Golman, D. (1998) Working with Emotional Intelligence. Bantam Book-
- Golman, D. (1995) Emotional Intelligence New York. Bantam Books-
- Goleman, D.Boyatzis, R.E,. & Rhee,k.(1999). Clustering competence in emotional intelligence insights from the emotional competence inventory. (ECI). from the world wide web http:// www. eiconsortium. Org
- Golman, D. Boy Yatzis, R. Mckee, A. (2002). Primal leadership. T + D, psycho Info 56 Issue 3. 81-83.
- Gerits, L. et al. (2005). Emotional Intelligence Profiles of Nurses Caring for People with Severe Behavior Problems. Personality and Individual Differences. 36, 1, 33-43.
- Haber, Jennifer; Mills, Michael .(2008).Perceptions of Barriers Concerning Effective Online Teaching and Policies: Florida Community College Faculty. Community College Journal of Research and Practice, v32 n4-6 p266-283 Apr 2008.
-Hardy, Kimberly A .( 2001). Faculty Teaching Goals in the Online Environment. Dissertations/Theses - Doctoral Dissertations.
- Hein, S. (2004). Short definition of emotional intelligence. Emotional Intelligence, Homepage .
- Jordan, R.J. Ashanasy, N. M. Hartel, C.E, J, .& Hooper, G.S.(1999). Workgroup emotional intelligence: Scale development and relationship to team process effectiveness and goal focus. Manuscript .Submitted for ?? publication .
- Kierstead, J. (1999). Human Resource Management Trends and Issues. Emotional Intelligence in The work place. Research directorate-PSC.
- Kobe, Lisa, Reite – Palmen, Roni & Rickers, Jon. D. (2002). self Reported leadership Experiences in Relation to Inventoried Social and Emotional Intelligence current psychology. Development, learning Personality, social 20 (2), 154-163.
- Majeski, L. M. et al. (2004). Academic Achievement in high school: Dose Emotional Intelligence Matter? Personality and Individual Differences, 37, 7, 1321-1330 .
- Mayer, J. D. Salovey, P. & Caruso. D,. (2000). Ability Model, Miyed Models, Emotional Intelligence. In Reuren Bar-on and James. D. A. Parker (Eds) The Handbook of Emotional Intelligence. Sanfranciso: Jossey Bass, Wiley company.
- Mayer,J.D.Salovey, p,.& Caruso, D.R. (1999). Emotional intelligence meets traditional standards for?an intelligence .Journal of Intelligence 27.pp:267-269.
- Poon Teng Fatt. J. (2002). Emotional Intelligence for Human Resource Managers. Management Research News. Vol. 25. No.11, 57.
- Sternberg, R. J. & Kafman. (1998). Human Ablities. Annual Review of psychology, 479-509.
- Sy, Thomas; Tram, Susanna; O'Hara, Linda A.(2006). Relation of Employee and Manager Emotional Intelligence to Job Satisfaction and Performance . Journal Articles; Reports – Research. Journal of Vocational Behavior, v68 n3 p461-473 Jun 2006.
- Weisinger, H. (1998). Emotional Intelligence at work. 1th Ed. Jossey Bass.
- Wong, C. S. & Law, K. S. (2004). The Effects of leader and follower Emotional Intelligence performance and attitude: An Explanatory study. The leadership quarterly, 13, 3, 243-274 .
- Wright, Mary.(2005) . Always at Odds? Congruence in Faculty Beliefs about Teaching at a Research University . Journal Articles; Reports – ResearchT. Journal of Higher Education, v76 n3 p331 May-Jun 2005.
- Zhou, J. & George, J. M. (2003). A waking Employee Creativity: The Role of leader emotional Intelligence. The Leadership quarterly, 14, 45, 545-568.
- Zembylas, Michalinos .(2007).Emotional Ecology: The Intersection of Emotional Knowledge and Pedagogical Content Knowledge in Teaching . Teaching and Teacher Education: An International Journal of Research and Studies, v23 n4 p355-367 May 2007.