پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو

تعداد صفحات: 77 فرمت فایل: word کد فایل: 4002
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: گرافیک
قیمت قدیم:۲۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو

    مقدمه:

     

    این پایان نامه خلاصه ای از سه نرم افزار گرافیکی کارل و فری هند و فتوشاپ می باشد که تمام تلاش خود را کرده ام که آموزشی کوتاه و مفید باشد. امیدوارم با مطالعه این پایان نامه بتوانید شناختی در مورد این سه نرم افزار پیدا کنید و بتوانید با این سه نرم افزار کار کنید و در بخش پایانی توضیحی در مورد آرم و لوگو آورده ام تا کارآیی این سه نرم افزار در طراحی آرم و لوگو
    مشاهده کنید.

    پیشگفتار درباره نرم افزار کارل دراو:

    نرم افزار کارل دراو یکی از قویترین برنامه های گرافیک برداری و رقیب سرسختی چون فری هند و . . . می باشد. این برنامه که پایه و اساس آن بردارها می باشد همانند فری هند به منظور اسامی و تصویر سازی مجازی به کار گرفته می شوداما با اضافه شدن تدریجی برخی توانمندی های نقشه بیتی به آن ، بسیاری از امور مربوط به تصاویر نقشه بیتی را نیز اداره می کند و در بسیاری از موارد خود را از برنامه های رستری چون فتوشاپ بی نیاز کرده است. به عنوان نمونه فرمان Resgmple در کارل دراو همان کاری را می کندکه فرمان Imagsize در فتو شاپ روی تصاویر نقشه بیتی انجام می دهد. تعداد زیادی از فیلترهای فتوشاپ نیر به کارل در او اضافه شده و می توان از آنها در تصاویر نقشه بیتی وارد شده استفاده نمود. حتی الامکان اسکن کردن نیز به روایت آخر آن افزوده شده است. از طرفی در بحث بردار نیز گویی سبقت را از بسیاری رقیبان خود چون فری هند ربوده چرا که درمدیریت خطوط و کمان ها بسیار قریتر از فری هند عمل می کند . یکی دیگر از امتیازات بارز آن نسبت به برنامه های مشابه امکان تبادل اطلاعات گسترده با سایر برنامه های گرافیکی می باشد که این کار را با بهره گیری از طیف وسیع فرمتهای گرافیکی موجود در کادر تبادلی فرمان Enport انجام می دهد و یکی از مهمترین گزینه ها برای تبدیل فرمتهای مختلف گرافیکی به یکدیگر بشمار می رود.

    1-آشنایی با روشهای نصب corel DRAW:

    نصب این برنامه همانند بسیاری از برنامه های رایانه ای از گذاشتن CD حاوی برنامه در درایو
     CD-ROM آغاز می گردد. معمولاً پس از گذاشتن CD در درایو ، برنامه AutoRun خود به خود فایل Setup را اجرا می کند و پس از ساختن Wizard با دادن راهنمایی های لازم به کاربر مراحل نصب را آغاز می نماید. ابتدا ویزارد مسیر نصب برنامه را از شما می پرسد و امکان انتخاب آن را به شما می دهد و سپس فایل ها را کپی می کند. بهتر است این برنامه را در پارتیشنی نصب نماید که فضای آزاد در دسترس بیشتری برای ساختن فایلهای موقت داشته باشد.

    پیش از شروع به کپی شدن فایلها ، برنامه یکی از سه نوع نصب معمولی (Typical) نصب فشرده (Compact) و نصب سفارشی (Custom) را به شما پیشنهاد می دهد. در شرایط عادی بهتر است از نصب معمولی استفاده کنید تا تمامی گزینه های پیش فرضی نرم افزار بر پا سازی شوند. چنانچه سیستم ، ضعیف و فضای دیسک سخت محدود است از روش نصب فشرده با حداقل امکانات لازم استفاده نمایید. نصب سفارشی بیشتر به درد حرفه ای ها می خورد و امکان نصب اجزای برنامه را به طور انتخابی به کاربر می دهد.

    2-تفاوتهای کارل دراو و فری هند با فتوشاپ و کاربرد آنها در طراحی :

    نرم افزارهای فری هند و کارل دراو در کنار نرم افزار فتوشاپ مجموعه ای قوی و کاملاً
    انعطاف پذیر را برای طراحان ایرانی فراهم آورده است، به این صورت که معمولاً طراحان ابتدا تصاویر مورد نیاز خود را در فتوشاپ اسکن و یا توسط دوربین دیجیتالی وارد کرده و روی رنگ و محتوای آنها کار می کنند ، سپس آنها را به محیط فری هند یا کارل دراو وارد (Import) می نمایند. سایر مراحل طراحی مانند تایپ متون ، نواره های رنگی و ترسیم اشکال ویژه از جمله لوگوها و
    نشانه های شرکتها را در این برنامه رسامی می نمایند. البته در فتوشاپ همه مراحل طراحی را
    می توان انجام داد اما حرفه ای ها معمولاً امور نهایی را در یک برنامه سودمند برداری مانند
    کارل دراو انجام می دهند. چرا که کارل دراو و فری هند در امر رسامی و خلق اشکال گرافیکی دارای امکانات بیشتری می باشند و از آنجا که این برنامه مستقل از رزولوشن عمل می کنند، کیفیت متون و اشکال رسم شده در این برنامه ها بعد از چاپ قابل مقایسه با مشابه آنها در فتوشاپ نبوده و بسیار بهتر و پرداخت شده تر می باشند. همچنین همین ویژگی باعث شده که بتوان تصاویر اسکن شده بارزولوشن های متفاوت را در این نرم افزارها بدون اینکه ابعاد اصلی آنها تغییر کند در کنار یکدیگر قرار داد. در حالی که در فتوشاپ این امر تنها با یکسان کردن رزولوشن تصاویر و در نتیجه افت کیفیت آنها امکان پذیر است. به عنوان مثال در فتوشاپ چنانچه یک تصویر ppi 300  را در پنجره یک تصویر دیگر با رزولوشن ppi 600 کپی کنیم ،با ابعاد ها برابر کوچکتر ظاهر خواهد شد. از تولیدات فری هند و کارل دراو در حد وسیعی در خلق انیمیشنهای دو بعدی و ساخت صفحات وب استفاده می شود.

    در زیر تفاوتهای اساسی کارل دراو و فری هند با فتوشاپ بررسی شده است:

    1-محیط کارل دراو برداری است یعنی پیکسلها و رزولوشن نقشی در این برنامه ندارند بلکه اشکال از موضوعات مستقلی مانند کمان ، دایره ، خط و چهار گوش تشکیل شده اند که هر یک از آنها ، موضوع واحدی بوده و به وسیلۀ فرمولهای ریاضی تعریف می شوند.

    2-بر خلاف فتوشاپ که در آن می توان بخشی از یک موضوع را پاک نمود در فری هند و کارل دراو یک شی به طور کامل انتخاب جا بجا و یا حذف می گردد. در واقع یک تصویر برداری از تعدادی موضوع جدا از هم مثل خط ، کمان و چند ضلعی تشکیل شده که درون آنها نیز می تواند از رنگ پر شود و همه آنها بر پایه فرمولهای ریاضی استوار شده اند نه پیکسل.

    3-در کارل دراو اجزای تشکیل دهنده تصویر برداری استقلال می باشند و مستقلاً می توان آنها را انتخاب و ویرایش نمود در حالی که در فتوشاپ چنانچه اجزای تصویر را در لایه های مختلف قرار ندهیم همه چیز در همه ادغام می گردد.

    4-کارل دراو و فری هند مستقل از رزولوشن می باشند از ایندو کیفیت ترسیمات و متون در این نرم افزارها در حداکثر ممکن می باشد اما در فتوشاپ کیفیت و هموار بودن دور حروف و اشکال به میدان رزولوشن تصویر بستگی دارد. از ایندو بسیاری از طراحان حرفه ای ترجیح می دهند تصویر سازی خود را در فتوشاپ انجام دهند و سپس با فرمت TiF آن را به کارل دراو یا فری هند منتقل کرده و حروف نگاری را در این محیط انجام داده و نهایتاً از همین برنامه آن را برای چاپ ارسال نمایند.

    5-به دلیل استقلال کارل دراو و فری هند از رزولوشن این برنامه ها بهترین راه حل برای چیدن مستندات نقشه بیتی (فتوشاپ) در کنار هم و ارسال برای چاپ است چرا که مستندات فتوشاپ ممکن است از لحاظ رزولوشن با هم متفاوت باشند، از اینرو نمی توان برون یکسان کردن رزولوشن هم مستندات ، آنها را در یک سند فتوشاپی در کنار هم قرار داد مگر با یکسان نمودن رزولوشن آنها که واضح است افزایش یا کاهش رزولوشن در مستندات فتوشاپی منجر به کاهش کیفیت و وضوح آنها می شود.

    6-تولید ترامهای چاپی از طریق فری هند و کارل دراو به دلیل ماهیت برداری این برنامه ها دقیقتر و حساستر از فتوشاپ صورت می گیرد و معمولاً لیتوگرافها حتی مستندات را نیز از درون برنامه های برداری به ترام تبدیل و نهایتاً روی زینک کپی می نمایند.

    7-فتوشاپ به دلیل ماهیت پیکسلی ، قدرت اسکن کردن تصاویر ، تصیع رنگ و ویرایش دقیق تصاویر دیجیتالی را داشته و عمدتاً برای ویرایش تصاویر عکاسی شده و ایجاد جلوه های ویژه در آنها به کابرده می شود، در حالیکه فری هند و کارل دراو در او عمدتاً به منظور خلق شخصیتها ، ترسیم و شبیه سازی اشیاء و نشانه ها ، ایمینشن سازی ، تایپونگاری و صفحه آرایی مورد استفاده واقع می شوند.

    با همه اینها هیچگاه نمی توان ادعا کرد که کارل دراو و فری هند نسبت به فتوشاپ برتر هستند، بلکه بهتر است بگوئیم هر کدام به منظور خاصی طراحی شده اند و هیچکدام مستقل از دیگری نبوده بلکه این برنامه ها کامل کننده یکدیگر هستند. جلوه هایی که فتوشاپ روی تصاویر ایجاد می کند و یا مقوله اسکن و اصلاح رنک تصاویر فتوگرافی که بحث بسیار مهمی در صنعت چاپ می باشد فقط از عهده فتوشاپ یر می آید و برنامه های برداری در این زمینه عاجزند. حال آنکه برخی هند و کارل دراو به دلیل استقلال از پارامتر تعیین کننده رزولوشن به امتیازاتی دست پیدا کرده اند که از طریق آن ها می توان ضعفهای فتوشاپ غلبه کرد. در یک کلام یک طراح باید هر دو برنامه برداری و رستری را داشته باشد و به هر دو نیز کاملاً مسلط باشد.

    البته فتوشاپ ، فری هند و کارل دراو در او سرآمد نرم افزارهای گرافیکی می باشند و
    برنامه های دیگری نیز وجود دارند که عملکردی مشابه اینها داشته باشند مثل برنامه AdobeIllastrator که مشابه کارل دراو و فری هند عمل می کند و برنامه Corel Photopaint  که عملکردی مشابه فتوشاپ دارد.

    3-آشنایی با صفحه اصلی برنامه:

    برای شروع به کار در محیط کارل دراو ابتدا باید سندی جدید (New) در صفحه ایجاد کرد تا امکان ترسیم به وجود آید.در این سند یک صفحه گرافیکی دیده می شود که به منزله محدوده چاپ
    می باشد. از این رو چنانچه به موضوعی در خارج از صفحه گرافیکی ترسیم گردد هویت خود را حفظ می کند اما قابل چاپ نخواهد بود. اندازه صفحه گرافیکی بسته به اندازه خروجی چاپ در نوار صفحات (PropertyBor) قابل تنظیم می باشد.

    علاوه بر صفحه گرافیکی ، نوار عنوان در بالای محیط ، نوار منوها در زیر نوار عنوان ، نوار فرامین اصلی در زیر نوار منوها ، نوار صفحات در زیر نوار فرامین اصلی ، جعبه ابزار در سمت چپ ، جعبه رنگ در قسمت راست محیط و نوار وضعیت در پائین محیط دیده می شود.

    در قسمت بالای صفحه ، نوار منوها قرار دارد که با کلیک روی آنها باز می شوند. در منوها فهرستی از فرمانهای ویرایشی و تنظیمی وجود دارند که برخی مستقلا و برخی با همکاری یکی از ابزارها وارد عمل می شوند.

    اغلب تنظیمات مربوط به ابزارها و مسیرها و صفحه گرافیکی در نوار صفحات صورت می گیرد. نوار صفحات (Property Bar) دارای گزینه هایی پویا می باشد که با انتخاب هر ابزار به سرعت تغییرکرده و گزینه های تنظیمی ابزار انتخاب شده را نمایش می دهد. چنانچه موضوعی در صفحه انتخاب شود ، نوار صفحات گزینه های تنظیمی آن را به نمایش می گذارد و چنانچه در صفحه موضوعی به حالت انتخاب بنا شد ، نوار صفحات گزینه های تنظیمی صفحه گرافیکی و واحد
    اندازه گیری را به نمایش خواهد گذارد. در این صورت ابتدا واحد اندازه گیری را به میلیمتر یا سانتیمتر تغییر دهید و سپس اندازه و جهت صفحه گرافیکی را بر اساس واحد اندازه گیری جدید تعیین نمایید. پس از وارد کردن اعداد در فیلرهای نوار صفحات ، کلید Enter را برای تایید
    فشار دهید.

    4-آشنایی با جعبه ابزار:

    جعبه ابزار که در محیط برنامه دیده می شود ابزارهای رسامی و ویرایشی را در خود جای داده است. اولین ابزار Pick می باشد که برای انتخاب کردن ترسیمات ، جابجا کردن آنها به کار
     گرفته می شود.

    مجموعه ابزارهای Shape برای انتخاب کردن نقاط لنگر در مسیرها ، ایجاد انحنا و تغییر شکل در آنها و بریدن مسیرها مورد استفاده واقع می شوند. مجموعه سوم مربوط به ابزار بزرگنمایی (zoom)و ابزار Hand می باشد. باابزار zoom موقعیتهای مورد نظر در ترسیمات را بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید. به کمک ابزار Hand صفحه نمایش را جا به جا و بخشهای مخفی شکل را
    مشاهده نمایید.

    مجموع ابزارهای ردیف چهارم ابزارهای ترسیم خط و کمان می باشند. ردیفهای پنجم و هشتم ابزارهای رسم اشکال هندسی را در خود جای داده اند. ردیف نهم ابزارهای ایجاد جلوه های ویژه مانند ابزارهای پرسپکتیو و ایجاد سایه را در خود جای داده اند. ابزارهای outline تنظیم مشخصات خطوط دور مسیرها از جمله رنگ و ضخامت آنها را به عهده دارند و ابزارهای مجموعه fill برای رنگ آمیزی داخل شکلهای بسته چه از نوع یکنواخت و چه از نوانسی به کار گرفته می شوند.

    5-آشنایی با پنجره های محاوره ای (کادرهای تبادلی):

    بسیاری از ابزارها یا فرمان ها پس از اجرا ، یک کادر تبادلی در صفحه ظاهر می کنند که به منظور تنظیم گزینه های انتخابی آن ابزار یا فرمان مورد استفاده واقع می شوند به عنوان مثال با کلیک روی ابزار aut line کادری در صفحه ظاهر می شود که توسط آن می توان برای خطوط ترسیم شده یا در دست ترسیم ضخامت و رنگ تعیین نمود و یا آنها را پیکان دار کرد.

    6-شناسایی اصول کار با خط کش های صفحه گرافیکی:

    چنانچه خط کشهای افقی و عمودی در صفحه فعال نیستند ازمنوی view گزینه Rulers را کلیک کنید. خط کش ها ظاهر می گردند و در ترسیم موضوعات برای اندازه گیری مورد استفاده واقع می شوند. نقطه صفر خط کش ها گوشه سمت چپ پایین صفحه گرافیکی می باشد. پر واضح است که مقیاس اندازه گیری خط کش بر اساس واحد اندازه گیری جای می باشد. بدین منظور همیشه پیش از شروع به کار ، واحد اندازه گیری مناسب را انتخاب کنید تا مقیاس اندازه گیری خط کشها مطابق میل نمایش داده شوند و اندازه شکلها نیز بر اساس واحد جدید سنجیده شوند. همان طور که
    می دانید خطهای راهنمای مورد نیاز از درون خط کش ها به میان صفحه کشیده می شوند.

    7-آشنایی با خطوط راهنما GUIDE LTNES :

    با کلیک روی خطوط راهنما با ابزار Pick خط راهنما انتخاب می شود و به رنگ سرخ در می آید پس از انتخاب خط راهنما نوار صفات ، گزینه های تنظیمی آن را نمایش می دهد و می توان موقعیت دقیق آنها را در صفحه بر اساس محورهای y , n  معرفی نمود. همچنین برای ویرایش خطوط راهنما می توان امکان دوران خطوط راهنما فراهم می گردد و می توان خط راهنمای مایل ایجاد نمود. چنانچه در نوار صفات خط راهنما ، علامت قفل ار فعال کنید خط راهنما در جای خود میخکوب می گردد. خطوط راهنما خاصیت آهنربایی دارند و موضوعات را به سمت خود جذب
     می کنند برای حذف خط راهنما از صفحه آن را انتخاب و کلید Delete را بفشارید.

    8-شناسایی اصول کار با شبکه خطوط کمکی GRID:

    فرمان Grid در منوی View واقع شده و با کلیک روی آن شبکه خطوط شطرنجی نمایان
    می گردد. این خطوط همانند کاغذ شطرنجی عمل می کنند و برای ترسیمات حساس و دقیق کمک خوبی هستند. فواصل میان خطوط شبکه شطرنجی را می توان از طریق کادر تبادلی Grid Setup از طریق کلیک راست روی خط کش در دسترس قرار می گیرد تنظیم نمود.

    9-شناسایی اصول روش بنحوه نمایش موضوعات:

    در منوی view گزینه های مختلفی برای نمایش عناصر در صفحه وجود دارد که عبارت اند از:

    * Wier frame مشابه keyline در فری هند عمل می کنند و خطوط مسیر را بدون رنگ داخل شکل ها نمایش می دهد.

    * گزینه Enhaneed که مشابه flash Anti – Alias در فری هند عمل می کند و اشکال را پرداخت شده و نرم نمایش می دهد.

    * حالت نمایش Draft پیش نویسی از موضوعات را کمی خلاصه تر از حالت Enhaneed نمایش می دهد و تمرکز بیشتر روی رنگ موضوعات است.

    * حالت نمایشی Normal مانند preview در فری هند همه چیز را معمولی نمایش می دهد و اشکال به صورت معمولی و پرداخت نشده دیده می شوند. 

  • فهرست و منابع پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو

    فهرست:

    فصل اول: زعفران طلای قرمز                                                                                               

    زعفران                                                                                                                        1

    بیماریهای گیاه زعفران                                                                                                8

    آفتهای گیاه زعفران                                                                                                    9

    شناسایی زعفران                                                                                                         10

    آنچه دربارۀ زعفران باید بدانیم                                                                                                10

    فصل دوم : صنعت بسته بندی اصطلاحات و روند آن در استانداد های ملی صنعت بسته بندی

    مقدمه                                                                                                                          12

    مروری به تاریخچه عملکردها                                                                                       14

    نتیجه عملکرد                                                                                                              19

    پیشنهاد                                                                                                                      21

    وضعیت فعلی بسته بندی در ایران

    چاپ بسته بندی در ایران                                                                                            23

     

    بازرگانی مواد و ماشین آلات بسته بندی در ایران                                                        28

    موج مخرب در بازرگانی مواد و ماشین آلات                                                                 30

    نگاه به بازار برای بسته بندی                                                                                       32

    طراحی صنعتی بسته بندی                                                                                          40

    مقوای موجدار (کارتن)

    چشم انداز تاریخی                                                                                                       45

    مقوای موجدار

    ساختمان                                                                                                                      47

    درجه بندی مقوا                                                                                                          48

    چسب های مقوای موجدار                                                                                           51

    استاندارد های فلوت و درجه بندی مقوای موجدار                                                      52

    خواص و آزمونها

    خواص کاغذ                                                                                                                

    ویسکوالاستیسیته (viscoelasticity)                                                                      58

    جذب رطوبت (Hygroscopicity)                                                                             5

     

    انبساط رطوبتی (Hygroexpansiveness)                                                              59

    آزمون های تشخیص خواص مقوا                                                                                60

    آزمون گسست مولن (TAPPI T 810)(Mullen Burst Test)                            60

    آزمون فشردگی از طرف لبه (TAPPI T 811)                                                         61

    آزمون فروپاشی تخت (TAPPI T 808)                                                                   62

    وزن ترکیبی وجوه جعبه                                                                                              63

    ضخامت مقوای موجدار(TAPPI T 411 )                                                                63

    تخلخل Gurly (TAPPI T 460,536)                                                                    63

    سفتی انعطاف پذیر (TAPPI T 820 )                                                                      64

    آزمونهای جذب آب (TAPPI T 441)                                                                      64

    آزمون سوراخ شدگی (TAPPI T 803)                                                                   65

    آزمون چسبندگی سوزنی(TAPPI T 821)                                                              65

    آزمون جدایش لایه (TAPPI T 812)                                                                      65

    ضریب اصطکاک (ASRM D 4521, TAPPI T 815)                                          66

    قوانین و ضوابط حمل                                                                                                   67

     

    کاربرد                                                                                                                          67

    مجموعه ضوابط برای ساخت جعبه های موجدار                                                          69

    جعبه های موجدار (کارتن) Corrugared Boxes

    انتخاب فلوت مناسب                                                                                                   70

    تضمین کیفیت ظرفهای ساخته شده از مقوای شیاردار                                               73

    انواع جعبه ها                                                                                                               74

    فصل سوم : رنگ

    مقدمه                                                                                                                          76

    مشاهده قرمز                                                                                                              81

    حرارت رنگ                                                                                                                 83

    رنگ مورد استفاده در فرآورده های بانوان                                                                   84

    رنگ های شاداب                                                                                                          84

    رنگ های سالم                                                                                                             85

    رنگ های مرتعش                                                                                                         85

    رنگ های مهیج                                                                                                           86

    (د)

     

    رنگ های مورد استفاده در فرآورده های مردانه                                                           86

    رنگ های مغالطه آمیز                                                                                                  87

    غذا و نوشیدنی                                                                                                            87

    فرآورده های خانگی و آرایشی                                                                                     88

    پوشیدنی ها                                                                                                                 88

    هنر و پذیرایی                                                                                                             89

    آثار چاپی و نشریات                                                                                                     89

    بانکداری و موسسات دارایی                                                                                        90

    مهندسی و تکنولوژی                                                                                                  91

    رنگهای هماهنگ                                                                                                          91

    هر رنگی عملی را نشان خواهد داد                                                                              92

    منابع و مأخذ                                                                                                                93  

                     

    منبع:

    -رایانه کار گرافیک کارل دراو 12

    تألیف: مهندس محسن شجاعی – مهندس حمید نخعی

    2- رایانه کار فری هند MX

    تألیف: مهندس محسن شجاعی – مهندس حمید نخعی

    3- رایانه کار فتوشاپ 7و8

    تألیف: مهندس محسن شجاعی – مهندس حمید نخعی

    4- نمادها و نشانه ها

    تألیف: آلفرد هومنه گر            مترجم: علی صلح جو

    5- علائم تجاری و نمادها(1) و (2)

    تألیف: یاسابورو کووایاما          مترجم: مقصود نامدار.

پروپوزال در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , گزارش سمینار در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , تز دکترا در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , رساله در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , پایان نامه در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , تحقیق در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , مقاله در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , تحقیق دانشجویی در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , مقاله دانشجویی در مورد پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو , پروژه دانشجویی درباره پایان نامه آموزش نرم افزار های کارل دراو فری هند - فتوشاپ - آرم و لوگو
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت