فهرست و منابع روش تحقیق اوقات فراغت جوانان در ایران و امکانات موجود
فهرست:
فصل اول...........................................................................................................
مقدمه................................................................................................................
بیان مسئله ........................................................................................................
اهداف تحقیق....................................................................................................
هدف کلی ........................................................................................................
هدف خاص......................................................................................................
اهمیت و ضرورت تحقیق..................................................................................
فرض ها یا سؤالهای ویژه تحقیق.......................................................................
تعریف عملیات واژه ها یا اصطلاحات...............................................................
فصل دوم...........................................................................................................
مقدمه................................................................................................................
بخش اول: ادبیات تحقیق...................................................................................
اوقات فراعت از دیدگاه دانشمندان....................................................................
تحولات تاریخی مربوط به نحوه گذران اوقات فراغت در ایران.........................
اوقات فراغت بعد از اسلام................................................................................
اوقات فراغت از دیدگاه اسلام............................................................................
خصایص و ویژگیهای فراغت............................................................................
اوقات و فراغت و بهداشت روانی......................................................................
فراغت و خلاقیت..............................................................................................
فراغت و توسعه مهارتهای شناختی....................................................................
اوقات فراغت و تقویت مهارتهای حسی- حرکتی و فعالیتهای ورزشی..............
جهت نگرش.....................................................................................................
اوقات فراغت و اصلاح رفتار و تعالی شخصیت................................................
اوقات فراغت و آسیب پذیریهای اجتماعی .......................................................
بخش دوم: پیشینه تحقیق...................................................................................
فرضیه های عنوان شده در این تحقیق ........................................................................
فصل سوم..........................................................................................................
مقدمه ...............................................................................................................
جامعه آماری......................................................................................................
چگونگی گزینش نمونه ها................................................................................
ابزار گردآوری اطلاعات.....................................................................................
چگونگی اجرا....................................................................................................
روش تحقیق......................................................................................................
آزمونهای آماری.................................................................................................
فصل چهارم.......................................................................................................
یافته ها و تجزیه و تحلیل آن..............................................................................
نتایج آزمودنهای مجذورخی X2........................................................................
بحث و نتیجه گیری .........................................................................................
فصل پنجم ........................................................................................................
خلاصه تحقیق...................................................................................................
فرض ها و سئوالات تحقیق...............................................................................
محدودیتهای تحقیق...........................................................................................
محدودیتهای دراختیار محقق.............................................................................
محدودیتهای خارج از اختیار محقق...................................................................
پیشنهاد ها..........................................................................................................
فهرست منابع.....................................................................................................
پیوستها
منبع:
اردلان، فرنگیس. جامعه شناسی اوقات فراغت، انتشارات خوارزمی ، تهران 1363 اسری، علی، پایان نامه. 1373
اعظمی، فیروزه، پایان نامه، 1376
امیرالمومنین، علی(ع)، کلمات قصار، غرور الحکم و دارالحکم، ترجمه: محمد علی انصاری، قم، 1355
بهنام، جمشید.راسخ، شابور، مقدمه ای بر جامعه شناسی ایران، انتشارات خوارزمی، تهران 1350
پاشا شریفی، حسن، نجفی زند، جعفر، روشهای آماری در علوم تربیتی، انتشارات محقق،1376.
توکلی، محمد علی، بررسی، گذران اوقات فراغت، اداره کل آموزش ضمن خدمت، 1372، ثنایی، سوسن. پایان نامه، 1377
چقا گلانی، فاطمه. پایان نامه، 1378
دورانت، ویل، لذات فلسفه، ترجمه، عباس زرکوب، تهران 1354
دلاور، علی، روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی، نشر ویرایش، 1376
رستمی، محمود، بررسی نحوه گذران اوقات فراغت، وزارت آموزش و پرورش، 1372
روزنامه کارو کارگر، اوقات فراغت جوانان و نوجوانان آبان ماه 1378
شعاری نژاد، علی اکبر، نقش فعالیتهای فوق برنامه درتربیت نوجوانان، انتشارات اطلاعات، 1374
صدیق، عیسی. تاریخ فرهنگ ایران، انتشارات دانشگاه تهران، 1348
عرفان، فاطمه، پایان نامه، 1379
فلسفی، محمد تقی جوان از نظر عقل و احساسات، تهران 1358
کینگ، ساموئل، جامعه شناسی، ترجمه: مشفق همدانی، انتشارات امیر کبیر، 1359
مجله تعلیم و تربیت، بحثی پیرامون اوقات فراغت، دوره ششم و هفتم، 1371
مجلسی ، محمد باقر، بحارالانوار، ترجمه: مولی فردی، انتشارات دارالکتاب السلامیه تهران، 1364
معیری، محمد طاهر، ماسئل آموزش و پرورش، انتشارات سپهر، تهران 1374
نادری، عزت الله، سیف نراقی، مریم - روشهای تحقیق و ارزشیابی آن در علوم انسانی، انتشارات بدر، 1373
وهاب،احمد، بررسی گذران اوقات فراغت، اداره کل آموزش و پرورش ضمن خدمت، 1376
یوسفی، باقر، میزگرد اوقات فراغت، تابستان، 1371