پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال

تعداد صفحات: 76 فرمت فایل: word کد فایل: 441
سال: مشخص نشده مقطع: کارشناسی ارشد دسته بندی: هنر
قیمت قدیم:۲۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال

    تعریف تبلیغ

    تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

    تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

    تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

    در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

    این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.

    با توجه به مناسب گفته شد، تبلیغ و تبلیغات می تواند در بالا بردن توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باسم نقش بسزایی داشته باشد.

    در تبلیغات برای این که اثر مطلوب را داشته باشیم باید بدانیم که بین پیام دهنده و پیام گیرند. چه و چگونه ارتباطی برقرار نمائیم که این امر به میزان تبحر مبلغ بستگی دارد. هر چه مبلغ در این مسیر کوشاتر باشد و با موضوع علمی و با زیرکی خاص برخورد نماید نتیجه بهتر و اثرات مطلوبتری سپری خواهد داشت.

      موضوع رساله : بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

    1 تعریف تبلیغ

    2 تحقیق جزء عوامل

    مؤثر بر تبلیغات کودکان

    3 شناخت کودک

    و ویژگی هایش برای انجام یک تبلیغ

    تبلیغات

    تبلیغات نیز مانند تمام علوم دیگر دارای تاریخچه ای کهن می باشد، زیرا از هنگامی که شر به زندگی اجتماعی روی آورد و تصمیم گرفت در جامعه زندگی کند و نیاز به داد و ستد پیدا کرد و محصولاتی برای فروش داشت نیاز به تبلیغ احساس شد، بنابراین اهالی شهر باید به گونه ای از ؟؟؟ کالاها یا کارون کالا باخبر می شدند به بازار می رفتند. استاد کاران قدیم برای اینکه نام خود را جاودان سازند، بر روی تولیدات صنایع دستی خود نام یا علامتی که تحقیق آنها ؟؟؟ می کردند که امروزه به نام علائم تجاری تغییر نام پیدا کرده است. هنگامی که این قطعات و صنایع دستی دست به دست می گشت نام و علائم آنها نیز زبان به زبان جاری می شد و این یک عمل تبلیغی بود.

    به طور کلی در قدیم روشهای تبلیغ تجاری که پایه گذاری برای روشهای جدید بود عبارتند از :

    1 حک اسم یا علامت مخصوص به استاد کار

    2 جارچیهای شهر          3 تبلیغ و نشان روی دیوارها

    اما با وجود گسترش تبلیغات از گذشته دو واقعه مهم به تبلیغات شکل و روح تازه ای بخشید و انقلابی در آن ایجاد کرد :

    1 اختراع صنعت چاپ در سال 1450 که پیامها را به تعداد زیاد چاپ کرد.

    2 اختراع دستگاههای پخش صوت در قرن بیستم که پیامها را از طریق امواج به دورترین نقاط که مطبوعات امکان رسیدن به آن مکانها را نداشتند به گوش افراد می رساند.

     

    «از تبلیغات تجاری چه می دانیم»

    اما اگر بتوان مبدایی برای شکل گیری تبلیغات تجاری در ایران قایل می شد می باید دوران کوتاه صدرات امیر کبیر و اسر آغاز حرکت انگاشت. چرا که تا قبل از آن ایرانیان متاعی بیش از صد نیاز خود نداشته که برای عرضه آن نیاز به تبلیغ داشته باشند.

    در عصر کوتاه سه سال ونیمه صدرات امیر کبیر آن سیاستمدار ایران دوست کوشید تا در روزنامه رسمی وقایع اتفاقیه از ساختن طرفهای چینی، بلور سازی، یافتن شال کرمانی و تولید حریر زربفت و ... را مورد تشویق قرار می دهند. و شاید باید گفت این زمان به عنوان نقطه عطفی در تبلیغات بوده است. «تجارت جهانی تبلیغات، پروفسور حمید مولانا»

    «بررسی روشهای علمی رفتار گرایی در برنامه ریزی تبلیغاتی، حمیرا یگانه پرور»

  • فهرست و منابع پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال

    فهرست:

    1 تعریف تبلیغ

    2 تاریخچه تبلیغات

    3 از تبلیغات تجاری چه می دانیم

    4 به چه علت تبلیغ می کنیم

    5 وسایل انجام تبلیغ

    6 انواع مخاطبین در یک کار تبلیغاتی

    7 شرایط موفقیت در پیام

    8 تبلیغات نامرئی یا «تبلیغات غیر آشکار» «فرهنگ تبلیغات» اینترنت

    9 «فرهنگ واژه های تبلیغات» اینترنت

    10 نکات مورد توجه در یک برنامه تبلیغی صحیح و کار آرا

    11 عناصر تبلیغ

    12 نقش تحقیق در تبلیغات

    13 معجزه تحقیق در تبلیغات

    14 تله های تحقیق

    15 هشت عنوان مؤثر در تبلیغات (مقایسه اینترنتی)

    16 کودکان گروه هفت برای تبلیغات

    17 شعارهای تبلیغاتی

    18 علائم تجاری (Tread mary)  در یک کالای تبلیغاتی

    19 رنگ شناسی کودکان  جلالی مهدی

    20 تبلیغ مخصوص

    21 تبلیغ در محوله خرید

    22 گزارش کار

    .

    منبع:

    منابع (بولوک Bollough) اولیور قراری ، آنا نقاشی کودکان و مفاهیم آن ترجمه عبدالرضا صداقان تهران ، انتشارات دستان چاپ چهارم 1371 ص 190)

    لویر، ماکس روانشناسی رنگها ترجمه منیره روانی پور تهران، انتشارات فتحی 1368 ص 18

    رنگ و تربیت پیشین ص 32

    جلالی، مهدی روانشناسی کودک تهران، انتشارات امیر کبیر

    چاپ یازدهم 1361 ص 380 381

    روان شناسی هنر برای کودکان عادی و استثنایی ترجمه حمیده مقدسی انتشارات چاپار فرزانگان ص 52

    پیکرینگ ، جان مبانی هنرهای تجسمی کودکان ترجمه ؟؟؟ قره داغی فرقشه تهران انتشارات و بنای نور چاپ اول 1381 ص 93

    .

پروپوزال در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, گزارش سمینار در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, تز دکترا در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, رساله در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, پایان نامه در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, تحقیق در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, مقاله در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, تحقیق دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, مقاله دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال, پروژه دانشجویی درباره پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان 9 تا 11 سال
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت