فهرست و منابع پایان نامه بهبود عملکرد سازمان شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران
فهرست:
ندارد.
منبع:
]1[ استیفن ، بی ، رابینز " رفتار سازمانی " ترجمه اعرابی و پارسائیان ، چاپ ششم ، 1384 .
]2[ الوانی ، سید مهدی ، " مدیریت عمومی " ، نشر نی ، 1386 .
] 3[ رضائیان ، علی ، " مبانی سازمان مدیریت " ، انتشارات سمت ، 1383 .
[4] سرمد ، زهره ، بازرگان ،عباس " روشهای تحقیق در علوم رفتاری " انتشارات آگاه ، چاپ چهاردهم ، 1386
]5[ شاکری، شهرام؛ "آشنایی با مدیریت فرآیند و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000"؛
انتشارات کیومرث؛ 1382.
] 6[ عفتی داریانی، محمدعلی، "مدیریت عملکرد" موسسه توسعه و بهبود مدیریت ،1386
]7[ کاپلان، رابرت اس و نورتون، دیوید پی؛ "سازمان استراتژی محور"؛ ترجمه بختیاری، پرویز؛ سازمان مدیریت صنعتی؛ چاپ اول، 1383.
]8[ مایکل ، آرمسترانگ،"مدیریت عملکرد"، ترجمه صفری و وهابیان ،جهاد دانشگاهی، 1385
]9[ نجمی، منوچهر و حسینی، سیروس؛ "مدل سرآمدی EFQM، از ایده تا عمل"؛ مؤسسه مطالعات
بهره وری و منابع انسانی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ 1382.
]10[ نجمی، منوچهر و زارعی، بهروز و حسینی، سیروس؛ BSC" یا EFQM، تعامل یا تقابل "؛ مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد؛ 1381.
]11[ نجمی، منوچهر؛ "اندازه گیری عملکرد فرآیندهای سازمان: ارائه راهکار و موردکاوی"؛ چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت، تهران؛ 1382.
]12[نیلی، مسعود و همکاران؛ خلاصه مطالعات طرح استراتژی توسعه صنعتی کشور؛ انتشارات دانشگاه
صنعتی شریف؛ 1382
]13[ پل ، آر ، نیون، " ارزیابی متوازن گام به گام – بهبود عملکرد و نتایج " ترجمه اله قلی و خزاعی ، سازمان مدیریت صنعتی ، 1386
[14] Aberdeen Group; "The Supplier Performance Measurement Benchmarking Report, Measuring Supply Chain Success"; Sponsored by People soft; 2002.
[15] Bates , R A and Holton , E F ( 1995 ) Computerised performance monitoring : a review of human resource issues , Human Resource Management Review , Winter , pp267-88
[16] Bernadin , H K , Kane , J S , Ross , S , Spina , J D and Johnson , D L ( 1995 ) performance appraisal design , development and implementation , in ( eds ) G R Ferris , s D Rosen , and D J Barnum , Handbook af Human Resource Management , Blackwell , Cambridge , Mass .
[17] Bititei V., Carrie, A., Turner, T."Integrated Performance Measurement System; Structure and Dynamics in Business Performance Measurement: Theory and Practice"; Cambridge University Press; 2002
[18]Brumbach, GB(1988) Some ideas,issues and prediction about informance management , Public personnel Management, Winter.
[18] Campbell , J P ( 1990 ) Modelling the performance prediction problem in industrial and organizational psychology , in M O D unnette and L M Hugh ( eds ) , Handbook of Industrial and Organizational Psychology,Blackweell , Cambridig , Mass
[19] David M. Levine and Timothy C.Krehbiel and Mark L. Berenson,Business Statistics:A First Course.Upper Saddle River,NJ: Prentice-Hall,1999.
[20] Donald R. Cooper and Pamela S. Schindler,Business Research Methods,McGraw-Hill,2003.
[21] Naresh k. Malhotra, Marketing Research,An Applied Approach,Prentice-Hall Inc.,1999.
[22] Neely A., Mills J. Platt K., Richards H., Gregory M., Bourne M. and Kennerley M.: "Performance Measurement System Design: Developing and testing a process-based approach": International Journal of Operations & Production Management, Vol. 20, No. 10: 2000
[23] Raymond Kent,Marketing Research: Measurement, Methods and Applications,International Thomson Business Press,1999.
[24] Sidney Siegel and N.J.Castellan,Jr.,Noparametric Statistics for the Behavioral Science,2nd ed.,New York:McGraw-Hill,1998.
[25] Stoner , J. A . F , Management , N . Y : prentice – Hall , 1983 .
[26] Toni A. De, Tonchia S.; "Performance Measurement Systems: Models, Characteristics and Measures"; International Journal of Operations and Production Management, Vol. 21, No. 1/2;2001.
[27] William G. Zikmund,Exploring Marketing Research;Harcourt Brace & Company,2000.
.