فهرست و منابع پایان نامه بررسی مقایسه اخبار مربوط به زنان در دو سایت بی بی سی فارسی و واحد مرکزی خبر با تاکید بر نظریه برجسته سازی در نیمسال اول سال 1387
فهرست:
فصل اول :کلیات تحقیق
مقدمه
چکیده..................................................................................................................... 1
2-1- مساله تحقیق ........................................................................................................... 10
3-1- ضرورت و اهمیت خبر ............................................................................................. 12
4-1- اهداف تحقیق .......................................................................................................... 18
5-1- سوالات تحقیق ......................................................................................................... 19
6-1- فرضیات تحقیق ........................................................................................................ 21
فصل دوم : مبانی نظری و مروری بر تحقیقات پیشین
بررسی تحقیقات پیشین ........................................................................................ 24
2-2- بررسی مقالات مرتبط با تحقیق ............................................................................. 39
3-2- مبانی نظری تحقیق.................................................................................................. 47
فصل سوم : روش تحقیق
مقدمه........................................................................... ................................... 80
2-3- روش تحقیق.............................. ......................................................................... 81
3-3- واحد تحلیل................................ ....................................................................... 81
4-3- جامعه آماری...................................... ................................................................. 81
5-3- روش نمونه گیری.................................... ............................................................ 86
فصل چهارم :یافته های تحقیق
یافته های توصیفی........................ ................................................................ 89
2-4- یافته های تبیینی............................... .................................................................. 89
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهاد ها
مروری بر پژوهش... ...................................................................................... 134
2-5- دستورالعمل کد گزاری.. .. ............................................................................... 141
فهرست منابع و ماخذ................................................................................................. 147
منبع:
الطائی، محمد جوااد (1382). هویت و فرهنگ ملی، مطالعات راهبردی، پیش شماره 83-99.
اوگاوا، تسوتئو(1380) کاربرد تنظیم و برجسته سازی خبر (زهره بیدختی، مترجم) رسانه، 12(2). (نشر اثر اصلی بی تا)
باروایز، پاتریک؛ ارنبرگ، باروایز(1378) . تلویزیون و مخاطبان آن. ( فرهاد رادپور، مترجم). تهران: مرکز تحقیقات، مطالعت و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.( نشر اصلی بی تا)
باوند، هرمیداس(1377). چالش های برون مرزی و هویت ایرانی، اطلاعات سیاسی- اقتصادی، خرداد و تیر( 130-129)، 204-114
بدیعی، نعیم؛ قندی، حسین(1378). روزنامه نگاری نوین. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
بدیعی، نعیم(1376) ساختار اخبار خارجی در روزنامه های تهران. فصلنامه علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی.(86-75)، 8 ، 4 و 3.
بروجردی علوی، مهدخت(1372). دروازبانی خبر چیست؟ دروازه بان کیست؟ رسانه 6 (1) ، 22-14.
تامپسون، جان(1380) . رسانه های مدرنیته( مسعود اوحدی) تهران: سروش
توسلی، غلامعباس (1374) نظریه های جامعه شناسی، تهران: سمت
چلبی، مسعود (1375) جامعه شناسی نظم، تهران: نشر نی
چلبی، مسعود (ب1379) میزگرد وفاق اجتماعی، مطالعات ملی، 1(1) 39-28.
حاجیانی، ابراهیم(1377). نارضایتی سیاسی در طبقه متوسط شهری ایران، تهران: موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران.
حاجیان، ابراهیم(1379). تحلیل جامعه شناسی هویت ملی در ایران و طرح چند فرضیه، مطالعات ملی، 2(3) 53-45.
خانیکی، هادی(1376). فرهنگ جمعی و رسانه، تهران: سروش.
خانیکی، هادی(1380). نقش رسانه در هویت بخشی، روزنامه همشهری، شماره 2506، 2505.
دفلور، ملوین؛ اورت ای(1383)؛ شناخت ارتباط جمعی.(سیروس مرادی، مترجم). تهران، دانشکده صدا وسیما.( نشر اثر اصلی بی تا).
دییرینگ، جیمز؛ راجرز، اورت(1385). مبانی برجسته سازی رسانه ها( مهدی رشکیانی و علی اصغر کیا، مترجمان). تهران : انتشارات سازمان معین ادارات. (نشر اثر اصلی 1992).
دهشیری، محمد رضا (1379). جهانی شدن و هویت ملی، مطالعات ملی،2(5)، 36-22.
رایف ، دانیل؛ لیسی، استفن؛ فیکو، فردریک جی.(1381). تحلیل پیامهای رسانه ای؛ کاربرد تحلیل محتوای کمی در تحقیق( مهدخت بروجردی علوی، مترجم). هران: سروش. (نشر اثر اصلی 1992).
روپسینگه، کومار(1379). مدرنیزاسیون و خشونت ( اصغر افتخاری، مترجم) تهران:نشر سفیر.( نشر اثر اصلی بی تا).
رهبر، عباسعلی( 1380). تاثیر عوامل ملی و مذهبی در افزایش مشارکت سیاسی جوانان دانشجو بر تاکید بر نقش صدا و سیما ، تهران: مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما.
رضایی بایندر، محمد رضا( 1381) هویت فردی و فرهنگی در عصر ماهواره و ارتباطات جهانی، پژوهش و سنجش، 9 (31 و 30)، 72- 65 .
ساروخانی، باقر (1386) . روشهای تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
سورین ، ورنر؛ تانکارد، جیمز( 1381). نظریه های ارتباطات. ( علیرضا دهقان، مترجم) . تهران: انتشارات دانشگاه تهران. ( نشر اثر اصلی بی تا).
سولیوان، تام او و دیگران(1385). مفاهیم کلیدی ارتباطات.( میر حسین رئیس زاده، مترجم). تهران: فصل نو.( نشر اثر اصلی بی تا).
شکرخواه ، یونس( 1381). خبر( چاپ هفتم) تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه.
شولت، یان آرت( 1382). نگاهی مو شکافانه به پدیده جهانی شدن( مسعود کرباسیان، مترجم). تهران: علمی و فرهنگی.( نشر اثر اصلی بی تا).
ضیایی بیگدلی، محمدرضا(1385). حقوق بین الملی عمومی، تهران: کتابخانه گنج دانش.
عنایت، حمید(1379). بنیاد فلسفی سیاسی در غرب، تهرانک نشر زمستان.
گل محمدی، احمد(1380). جهانی شدن و بحران هویت، مطالعات ملی، 3(4)، 128-112.
معتمد نژا، کاظم( 1379) . وسائل ارتباط جمعی. تهران : دانشگاه علامه طباطبایی.
محسنیان راد، مهدی(1380) ارتباط شناسی، تهران: سروش.
یانگ ، جین؛ استون، جرالد( 1382). نقش قدرتمند ارتباط میان فردی و برجسته سازی.( مریم بهادری، مترجم). رسانه، 14(2) 116-98. نشر اثر اصلی 2003.
dagenA Setting Research(2007) . International Agenda Setting(Vo1,2pp. 70-84) New Orleans, Oxford University Press.
Maxwell, E. Mc Combs(1981). The Agenda- setting Approach: Washington DC: U.S Sage publishers.
Johnson, Allan(1997) . The Blackwell Dictionary of Sociology, New York, Blackwell publishers.