فهرست و منابع پایان نامه بررسی شیوه های مؤثر اطلاع رسانی درمخابرات استان یزد
فهرست:
چکیده
فصل اول
موضوع تحقیق.........................................................................................
بیان مسئله مورد پژوهش ............................................................................
ضرورت و اهمیت تحقیق ...........................................................................
اهداف تحقیق ......................................................................................
سوالات .................................................................................................
فرضیه ها ..............................................................................................
روش تحقیق ...........................................................................................
ضرورت تحقیق .......................................................................................
جامعه و نمونه آماری ................................................................................
ابزار اندازه گیری ....................................................................................
واژه ها و اصطلاحات ...............................................................................
تاریخچه و سابقه تحقیق ..............................................................................
موانع و مشکلات ......................................................................................
فصل دوم
بخش اول
اطلاع رسانی و نقش مهم آن در روابط عمومی ................................................
اطلاع رسانی، روابط عمومی و مشارکت مردمی .............................................
اجزای نظام اطلاع رسانی ..........................................................................
فن آوری اطلاعات و مفاهیم کار برای آن .....................................................
فرا رسانه و فرا متن ابزارهای مهم فناوری اطلاعات ........................................
رسانه های الکترونیک.................................................................................
شبکه اطلاع رسانی ...................................................................................
انگیزه ایجاد شبکه های اطلاع رسانی و نقش فناوری .........................................
اطلاعاتی در شبکه اطلاع رسانی .................................................................
اهداف شبکه های اطلاع رسانی ...................................................................
مزایا و فواید شبکه های اطلاع رسانی و کارگروه (IT) در شبکه های اطلاع رسانی ............
بخش دوم
اول اطلاع رسانی سپس تبلیغات ...................................................................
تبلیغات پیام یک سویه است...........................................................................
تبلیغات و نوآوری ....................................................................................
محصول و نوآوری ...................................................................................
در جستجوی تازگی...................................................................................
آگهی اسباب بازی نیسان ............................................................................
جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید بپذیرید ...............................................
تقویت جایگاه پیشگامانی ............................................................................
مبحث خلاقیت و نوآوری ...........................................................................
به خلاقیت نیاز نیست ................................................................................
معمای حل نشدنی تبلیغات خلاق ...................................................................
تبلیغات باد است – روابط عمومی خورشید .....................................................
حرکت تبلیغات مارپیچ است – حرکت روابط عمومی خطی است ..........................
تبلیغات به شیوه انفجاری عمل می کند – روابط عمومی به شیوه آهسته و پیوسته کار می کند ..................
تبلیغات تصویری است روابط عمومی کلامی است ............................................
رسایی تبلیغات همه را در برمی گیرد ............................................................
رسایی روابط عمومی اشخاص مورد نظر را در برمی گیرد ...............................
تبلیغات خود محور است – روابط عمومی دیگر محور است ................................
تبلیغات می میرد – روابط عمومی زنده می ماند ..............................................
تاثیرات ............................................................................................
اثرات کوتاه مدت و دراز مدت .................................................................
چه هنگام می توان انتظار داشت که اثرات ظاهر شوند ....................................
تاثیر برجسته سازی .............................................................................
بخش سوم
مبانی نظری.......................................................................................
نفش ارتباطات در توسعه ......................................................................
الگوهای ارتباطات و توسعه ....................................................................
فصل سوم
نظریه های ارتباطات توسعه ...................................................................
نطریه های ارتباطات برای توسعه .............................................................
روش تحقیق .......................................................................................
پیمایش..............................................................................................
جامعه آماری .....................................................................................
حجم نمونه .......................................................................................
ابزار گرد اوری اطلاعات .....................................................................
روش تجزیه و تحلیل..................................................................................
روایی تحقیق ...........................................................................................
حدود زمانی تحقیق....................................................................................
حدود مکانی تحقیق ..................................................................................
فصل چهارم
بخش اول
جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرجنس.......................................................
جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرسن.........................................................
جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرتحصیلات.................................................
جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرشغل........................................................
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از تلفن گویا................................................
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از قبض…..............................................92
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از اینترنت..............................................94 جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از صدا و سیما.........................................96
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از sms..................................................98
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از تبلیغات...........................................100
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از مطبوعات........................................102
جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده ازنوع روشهای اطلاع رسانی مطبوعات....104
بخش دوم
جداول دو بعدی، یک بعدی و بررسی فرضیه ها:
فرضیه اول جداول رابطه میان جنس واستفاده از تلفن گویا در اطلاع رسانی......106
فرضیه دوم جداول رابطه میان سن واستفاده تلفن گویا دراطلاع رسانی.............107
فرضیه سوم جداول رابطه میان تحصیلات واستفاده از قبض دراطلاع رسانی....109
فرضیه چهارم جداول رابطه میان شغل واستفاده ازنوع روشها دراطلاع رسانی 111
فرضیه پنجم جدول استفاده ازنوع روشها دراطلاع رسانی.............................113
فرضیه ششم جدول میزان استفاده ازتلفن گویا دراطلاع رسانی.......................114
فرضیه هفتم جدول میزان استفاده ازمطبوعات دراطلاع رسانی......................115
فرضیه هشتم جدول میزان استفاده ازقبوض دراطلاع رسانی..........................116
فرضیه نهم جدول میزان استفاده ازسایت دراطلاع رسانی..............................117
فرضیه دهم جدول میزان استفاده ازتبلیغات تلویزیونی دراطلاع رسانی.............118
فرضیه یازدهم جدول میزان استفاده ازsms دراطلاع رسانی..........................119 فرضیه دوازدهم جدول میزان استفاده ازتبلیغات محیطی دراطلاع رسانی.........120
فصل پنجم
بررسی وضعیت متغیر ها.....................................................................121
بررسی جداول دوبعدی ورابطه معنا داری یا عدم معنی داری ........................125
پیشنهادها..........................................................................................129
ضمایم..............................................................................................130
منابع:................................................................................................135
منبع:
- ملانی جی ، نورتون ترجمه جواد بشیری و محسن عزیزی / مبانی اطلاع رسانی/نشر کتابدار/1387
2- ال ریس _ لورایس مترجم سنبل بهمنیا/ سقوط تبلیغات ظهور روابط عمومی /کیهان گرافیک/1386
3- حافظ نیا / محمد رضا /مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی /انتشارات سمت / تابستان 1385
4- ید امامی / کاووس /تحقیق در رسانه های جمعی / انتشارات سروش / 1384
5-دهقان / علیرضا / کاربرد نظریه های ارتباطات /انتشارات علامه طباطبایی /سال 1376
6-مولانا، حمید (1371). گذر از نوگرایی، ترجمه یونس شکرخواه، تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
7- تودارو، مایکل (1364). توسعه اقتصادی در جهان سوم. ترجمه غلامعلی فرجادی، تهران: مرکز مدارک و انتشارات سازمان بودجه و برنامهریزی.
8- روشه، گی (1368). تغییرات اجتماعی، ترجمه منصور وثوق، چاپ دوم، تهران: نشر نی.
9- نظرپور، محمدنقی (1378). ارزشها و توسعه، بررسی مواد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
10- آقاجانی، سعادت (1375). حرکت ایران به سوی جامعه اطلاعاتی. تهران: اندیشه اسلامی
11- جهانداری، خسرو (1357). نظریههای ارتباطی توسعه، رساله کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات، مدرسه عالی تلویزیون.
12- سو، آلوین (1376). تغییرات اجتماعی و توسعه، ترجمه الف. حبیبی و محمود مظاهری. تهران، انتشارات مرکز مطالعات راهبردی.
13- ازکیا، مصطفی (1380). جامعهشناسی توسعه، چاپ سوم، تهران، نشر کلمه.
14- حقی، رضا (1381). نقش فناوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه انسانی، پایان نامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه علامهطباطبایی.
15- ذاکر، عبدالله (1376). جایگاه ارتباطات در برنامههای توسعه ایران، رساله کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی.
16- معتمدنژاد، کاظم (1375). ارتباطات و توسعه و توسعه ارتباطات در ایران (مجموعه مقالات). تهران: دانشگاه علامهطباطبایی.
17- معتمدنژاد، کاظم (1370). جهان سوم در برابر سلطه ارتباطی و اطلاعاتی غرب، فصلنامه رسانه، سال دوم، شماره 1 ، صص 25-13.
18- راجرز، اورت. ام (1369). رسانش نوآوریها، رهیافتی میان فرهنگی، ترجمه عزتالله کرمی و ابوطالب فنایی، شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.
19- زارعیان، سیدداوود (بی تا). پیشنهاد الگویی برای توسعه ارتباطات دور در ایران.
20- پورخالصیان، عباس (1377). مخابرات و آموزش از راه دور. نشریه مخابرات، انتشارات روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، شماره 32 و 31، ص 18.
21- آقاجانی، سعادت (1375). حرکت ایران به سوی جامعه اطلاعاتی، ص 75.
22- وبستر، رانک (1380). نظریههای جامعه اطلاعاتی، ترجمه اسماعیل قدیمی، نشر قصیدهسرا، ص 164.
23- شکرخواه، یونس (1375). خصوصی سازی ارتباطات، فصلنامه رسانه، سال هفتم،
شماره 4، ص 16
24- پورخالصیان، عباس (1377). مخابرات و آموزش از راه دور. نشریه مخابرات، انتشارات روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، شماره 32 و 31، ص 18.
25- معتمدنژاد، کاظم (1370). جهان سوم در برابر سلطه ارتباطی و اطلاعاتی غرب، فصلنامه رسانه، سال دوم، شماره 1 ، ص 25-
26- دری ، محمد کاظم ،بررسی راههای کاهش هزینه در مخابرات، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی: سال 1386
27- زارع ده ابادی ، محمد رضا ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، مدیریت دولتی: سال 1384
اینترنت:
WWW.IRANTELECOM.IR
WWW.YAZDTELECOM.IR
WWW.MCI.IR