فهرست و منابع پایان نامه شیوه های تبلیغات پیشبردی برای جذب مشتریان (مورد مطالعه بانک سپه در شهر اردبیل)
فهرست:
فصل اول کلیات پژوهش
چکیده. 7
1-1 مقدمه. 11
1-2 تعریف موضوع پژوهش. 12
1-3 بیان مساله. 13
1-4 اهمیت و ضرورت. 14
1-5 اهداف پژوهش. 15
1-6 سوالات پژوهش. 15
1-7 فرضیه های پژوهش. 15
1-8 روش شناسی تحقیق. 16
1-8-1 روش تحقیق. 16
1-8-2 روش گرد آوری اطلاعات. 16
1-8-3 جامعه آماری. 16
1-8-4 نمونه آماری. 16
1-8-5 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات. 16
1-9 قلمرو پژوهش. 17
1-9-1 قلمرو موضوعی. 17
1-9-2 قلمرو مکانی. 17
1-9-3 قلمرو زمانی. 17
1-10 تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر ها. 17
1-11 خلاصه فصل : 19
1-12 ساختارگزارش تحقیق : 19
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1 مقدمه. 21
گفتار اول : بازاریابی و آمیخته بازاریابی. 22
2-2 ترکیب عناصر بازاریابی (آمیخته بازاریابی ). 22
2-3 انواع بازاریابی. 23
2-3-1 بازاریابی خدمات. 23
2-3-2 بازاریابی خدمات بانکی و موسسات پولی و مالی. 25
گفتار دوم: تبلیغات پیشبردی (ارتباطات بازاریابی). 27
2-4 فرایند ارتباطات. 27
2-4-1 جایگاه ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی. 28
2-5 ارتباطات بازاریابی. 28
2-6 وظایف و ابزارهای تبلیغات پیشبردی (ارتباطات بازاریابی). 29
2-6-1 پیشبرد فروش. 30
2-6-2 روابط عمومی. 31
2-6-3 فروش شخصی. 33
2-6-4 بازاریابی مستقیم. 34
2-6-5 آگهی های تبلیغاتی. 35
2-7 عوامل موثردرترکیب تبلیغات پیشبردی ( ترفیع و تشویق): 37
گفتار سوم : تبلیغات در بانک ها. 37
2-8 اهداف تبلیغات در بازاریابی بانکی. 37
2-9 انواع تبلیغات. 39
2-10 تهیه و اداره یک برنامه تبلیغاتی. 40
2-10-1 انتخاب یک پیام تبلیغاتی. 41
2-10-2 تصمیم درباره رسانه. 42
2-11 ویژگی های تبلیغات بانکی اثر بخش و جذاب. 45
2-11-1 استراتژی. 45
2-11-2 خلاقیت. 46
2-11-3 اجرا. 46
2-12 سیاستهای ترفیعی و تشویقی در بخش خدمات بانکی. 46
گفتار چهارم : ارتباطات یک پارچه بازاریابی. 49
2-13 ارتباطات یکپارچه بازاریابی. 49
2-13-1 آمیخته ترفیعی و تشویقی و اهمیت مدل ارتباطات بازاریابی یک پارچه. 50
2-13-2 اهداف ارتباطات یک پارچه بازاریابی(ترفیع). 51
2-13-3 تحول ارتباطات منسجم بازاریابی. 52
2-13-4 حرکت به سوی ارتباطات منسجم . 53
2-13-5 برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی(برنامه جامع تبلیغاتی). 54
2-13-6 مدل برنامه ریزی IMC از دید مایکل بلیچ. 55
2-14 تدوین استراتژی مناسب برای تبلیغات خدمات. 57
2-14-1 شناساندن نام تجاری. 57
2-14-2 موضع یابی نام تجاری. 57
2-14-3 ایجاد تقاضا. 58
گفتار پنجم : تبلیغات پیشبردی در بخش خدمات مالی( بانک ها ). 59
2-15 مفهوم و ویژگی های خدمات بانکی. 59
2-16 فعالیت های ترفیعی و تشویقی در بخش خدمات مالی. 60
2-17 تبلیغات و ترفیعات در بانک ها. 61
2-17-1 رویکرد بازاریابی و تبلیغات در خدمات بانکی. 61
2-18 مدل مفهومی پژوهش. 64
2-19 تحقیقات انجام یافته در داخل و خارج از کشور. 65
2-19-1 واکاوی ادبیات پژوهش در ایران. 65
2-19-2 واکاوی ادبیات پژوهش در جهان. 66
2-20 معرفی بانک سپه. 70
خلاصه و نتیجه گیری. 72
فصل سوم: روش شناسی تحقسق
3-1 مقدمه. 74
3-2 نقشه عملی تحقیق. 74
3-3 روش تحقیق. 75
3-3-1 جامعه آماری. 76
3-3-2 روش نمونه گیری و حجم نمونه. 76
3-3-3 روش جمع آوری اطلاعات. 77
3-3-4 ابزار جمع آوری داده ها. 78
3-3-5 تعیین روایی و پایایی پرسشنامه. 78
3-4 متغیرهای پژوهش. 80
3-5 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات. 80
خلاصه فصل. 81
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه. 83
4-1 روش های آماری مورد استفاده. 83
یافته ها. 83
4-2 تحلیل آمار توصیفی اطلاعات جمعیت شناختی. 83
4-2-1 جنسیت پاسخ دهندگان. 83
4-2-2 سن پاسخ دهندگان. 84
4-2-3سطح تحصیلات پاسخ دهندگان. 85
4-2-3 نوع حساب پاسخ دهندگان. 86
4-2-4 سابقه همکاری پاسخ دهندگان. 87
4-3 تجزیه و تحلیل استنباطی. 88
4-3-1 بررسی فرض نرمال بودن داده ها. 88
4-4 آزمون فرضیه ها. 89
4-4-1 آزمون فرضیه اول . 89
4-4-2 آزمون فرضیه دو. 90
4-4-3 آزمون فرضیه شماره سه. 91
4-4-4 آزمون فرضیه شماره چهار. 92
4-4-5 آزمون فرضیه شماره پنج. 93
4-5 آزمون فرید من برای رتبه بندی فرضیات. 94
خلاصه فصل چهارم. 95
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد
مقدمه. 97
5-1 نتایج بررسی فرضیات با استفاده از آزمون های آماری. 97
5-1-1 فرضیه اول. 97
5-1-2 فرضیه دوم. 97
5-1-3 فرضیه سوم. 97
5-1-4 فرضیه چهارم. 97
5-1-5 فرضیه پنجم. 98
5-2 پیشنهادات محقق به سازمان مورد مطالعه. 98
5-3 پیشنهاد برای تحقیقات آینده. 99
5-4 موانع و محدودیت های تحقیق . 99
فهرست منابع. 102
فهرست جداول
جدول 2-1 ترکیب عناصر بازار یابی و متغیرهای اصلی هر p از دیدگاه فیلیپ کاتلر.............................. 21
جدول 2-2 هدف های مختلف ارتباطی................................................................................................... 38
جدول 2-3 نقاط قوت و ضعف ابزارهای تبلیغاتی.................................................................................. 43
جدول 2-4 استراتژیهای تبلیغاتی مرتبط با هر یک از اهداف تبلیغاتی برای محصولات خدماتی............. 57
جدول 2-5 متغیر های مستقل و وابسته پژوهش..................................................................................... 70
جدول 2-6 طبقه بندی شعب بانک........................................................................................................ 76
جدول 4-1 فراوانی مردان و زنان در نمونه مشتریان................................................................................ 82
جدول 4-2 فراوانی سن در نمونه مشتریان.............................................................................................. 83
جدول 4-3 سطح تحصیلات پاسخ دهندگان........................................................................................... 84
جدول 4-4 نوع حساب پاسخ دهندگان................................................................................................... 85
جدول 4-5 سابقه همکاری پاسخ دهندگان............................................................................................. 86
جدول 4-5 آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن داده............................................ 88
جدول 4-6 نتایج آزمون فرضیه اول........................................................................................................ 89
جدول 4-7 نتایج آزمون فرضیه دوم........................................................................................................ 90
جدول 4-8 نتایج آزمون فرضیه سوم........................................................................................................91
جدول 4-9 نتایج آزمون فرضیه چهارم.................................................................................................... 92
جدول 4-10 نتایج آزمون فرضیه پنجم.....................................................................................................93
جدول 4-11 آزمون فریدمن جهت رتبه بندی تبلیغات پیشبردی..................................................................... 93
جدول 4-12 میانگین رتبه های تبلیغات پیشبردی..................................................................................... 94
.
منبع:
ندارد.