فهرست و منابع پایان نامه معماری سرویسگرا
فهرست:
پیش گفتار .................................................................................. A
چکیده........................................................................................ D
فصل 1 :
مقدمه............................................................................... 2
- معماری سرویس گرا چیست؟.......................................................... 3
2-1-1- ویژگی های سیستم های مبتنی بر معماری سرویس گرا................. 9
3-1-1- آماده شدن برای معماری سرویس گرا........................................... 12
2-1- معرفی................................................................................................... 15
3-1- ویژگیهای سرویس و محاسبات سرویس گرا...................................... 17
4-1- نرم افزار به عنوان سرویس................................................................ 19
5-1- مفهوم معماری سرویس گرا................................................................ 20
6-1- معماری سرویس گرای مقدماتی.......................................................... 23
7-1- معماری سرویس گرای توسعه یافته................................................... 25
8-1- نیازمندیهای معماری سرویس گرا....................................................... 29
فصل 2 : معماری سرویس گرا
مقدمه.................................................................................................. 32
2-2- محرک های تجاری در رویکردی جدید............................................... 32
3-2- معماری سرویس گرا به عنوان یک راه حل......................................... 35
1-3-2- تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا.................................................... 35
2-3-2- طراحی بر مبنای جزء...................................................................... 36
3-3-2- طراحی سرویس گرا........................................................................ 37
4-3-2- طراحی بر مبنای واسط.................................................................... 39
5-3-2- معماریهای برنامه های کاربردی لایه ای ....................................... 41
4-2- نگاهی دقیق تر بر معماری سرویس گرا.............................................. 42
1-4-2- جنبه های عملکردی......................................................................... 43
2-4-2- جنبه های کیفیت سرویس................................................................ 44
3-4-2- همکاری SOA................................................................................. 45
4-4-2- نقش ها در معماری سرویس گرا.................................................... 45
5-4-2- عملیات در معماری سرویس گرا..................................................... 46
6-4-2- سرویس در بافت SOA.................................................................. 48
7-4-2- سرویس در برابر اجزاء.................................................................. 49
5-2- مزایای معماری سرویس گرا............................................................... 51
1-5-2- بالا بردن دارایی های موجود.......................................................... 51
2-5-2- مجتمع سازی و اداره کردن راحت تر پیچیدگی ............................. 52
3-5-2- پاسخگویی بیشتر و خرید و فروش سریعتر .................................. 52
4-5-2- کاهش هزینه و افزایش استفاده مجدد............................................. 52
5-5-2- آمادگی در برابر حوادث.................................................................. 53
فصل 3 : معماری سرویس وب
مقدمه.................................................................................................. 55
2-3- سرویس وب چیست؟........................................................................... 56
3-3- مدل چند لایه مبتنی بر XML-Web service..................................... 56
1-2-3- برخی از ویژگیهای سرویس های وب............................................. 63
4-3- قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب.............................................. 65
1-1-3-3- انگیزه های مالی برای معماری سرویس گرا ............................. 66
2-1-3-3- خصیصه های معماری سرویس وب.......................................... 68
3-1-3-3- سازمان قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب....................... 69
4-1-3-3- خصوصیات گزارش.................................................................... 71
5-1-3-3- موارد کاربردی و سناریوی مورد استفاده .............................. 72
6-1-3-3- برنامه های کاربردی نمونه......................................................... 71
7-1-3-3- ابزارهای تست............................................................................. 72
2-3-3- گزارش بر مبنای WS-I 1.0........................................................... 72
1-2-3-3- سناریوی مورد استفاده یک طرفه............................................... 73
2-2-3-3- سناریوی مورد استفاده تقاضا / پاسخ همزمان......................... 73
3-2-3-3- سناریوی مورد استفاده تماس برگشتی اولیه ............................ 73
فصل 4 : انتخابهای تکنولوژی
انتخابهای تکنولوژی........................................................................... 76
2-4- مقدمه.................................................................................................... 77
1-2-4- مزایای سرویس های وب................................................................ 77
2-2-4- معایب سرویس های وب................................................................. 78
3-4- لایه های پشته معماری سرویس گرا................................................... 79
1-3-4- حمل و نقل....................................................................................... 79
2-3-4- پروتکل تبادل سرویس..................................................................... 80
3-3-4- شرح سرویس.................................................................................. 81
4-3-4- سرویس........................................................................................... 82
1-4-3-4- سرویس وب و J2EE................................................................. 82
2-4-3-4- چارچوب کاری احضار سرویس وب......................................... 83
3-4-3-4- برخی ملاکهای مؤثر در انتخاب چهارچوبها............................... 84
5-3-4- فرآیند تجاری................................................................................... 92
6-3-4- بایگانی سرویس............................................................................... 94
1-6-3-4- درخواست مستقیم....................................................................... 94
2-6-3-4- انتشار جمعی ساده .................................................................... 94
3-6-3-4- استفاده از دایرکتوری................................................................. 95
7-3-4- سیاست............................................................................................ 95
1-7-3-4- استانداردهای نوظهور برای سیاست.......................................... 96
8-3-4- امنیت................................................................................................ 97
9-3-4- معاملات.......................................................................................... 102
1-9-3-4- استانداردهای نوظهور برای معاملات........................................ 103
- WS-Coordination................................................................................ 103
- WS-Transaction................................................................................... 104
پشتیبانی نگهداری برای سرویس وب ......................................................... 104
10-3-3- مدیریت......................................................................................... 105
نتیجه گیری.................................................................................................... 107
خلاصه ......................................................................................................... 108
پیوست........................................................................................................... 110
منابع.............................................................................................................. 112
.
منبع:
rticle Service – oriented modling and Architcure Ali Arsanjani
-rticle Elements of service – oriented Analysis and Design olaf zimmermann pal karogdahl clive cee.
.