دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد crm

جهت دانلود پایان نامه درباره crm و پروپوزال و دانلود گزارش سمینار در مورد crm و یا دانلود پروژه دانشجویی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تز دکترا درباره crm تعداد 11 مورد در سایت در ارتباط با crm پیشنهاد می گردد که در لیست زیر نمایش داده شده اند که می توانید در انجام پایان نامه , پروپزال , پروژه های دانشجویی و دانلود گزارش سمینارهای خود استفاده نمایید :

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: اقتصاد

چکیده: در سال­های اخیر با پیشرفت­های حاصله در زمینه فن­آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)[1] به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده­تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد ...

تعداد صفحه: ۱۸۸ دسته بندی: اقتصاد

جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش : مالی فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: مدیریت

چکیده : در این پژوهش به بررسی مقایسه ای CRM و CSM پرداخته شده است ، تمام سازمان هایی که در کسب و کارهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری فعالیت می کنند بایستی خودشان را در برابر پدیده جدیدمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سازگار کنند.بر طبق گفته رومانو، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جذب و نگهداری اقتصادی مشتریان و ایجاد ارزش برای آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: اقتصاد

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی چکیده توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است . یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به ا فزایش سطح آگاهی جامعه گردیده است، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: اقتصاد

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر ...

تعداد صفحه: ۱۵۱ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

چکیده: این پایان نامه شامل دو بخش می باشدبخش اول در مورد داده کاوی و تکنیکها و متدلوژی های ان و بخش دوم در مورد تجارت الکترونیک می باشد. بخش اول شامل مطالبی در مورد عناصر داده کاوی و سپس کاربردهای داده کاوی در موارد مختلف و تفاوت داده کاوی با پایگاه داده و متدلوژی ها و مراحل داده کاوی وهمچنین وظایف داده کاوی توضیحاتی داده شده است. بخش دوم در مورد تجارت الکترونیکی که در ان مقدمه ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: مدیریت

پروژ نهایی جهت اخذ کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری چکیده در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: مدیریت

(پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت صنعتی) فصل اول : طرح تحقیق مقدمه تاریخچه اهداف مدل تعالی آشنایی با کلیات مدل مفاهیم بنیادین تعالی معیارهای مدل EFQM معیارهای مدل از دید امتیاز منطق امتیاز دهی RADAR روشهای خود ارزیابی قلمرو زمانی و مکانی فرضیه روش تحقیق محدودیت های تحقیق مفاهیم نوین مدیریتی ؛ آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM 1- مقدمه : بیش از یک دهه از اجرای رویکرد خصوصی سازی ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق 1-1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: مدیریت

پروژه فنی و مهندسی گروه صنایع -ERP 1 یک بسته نرم افزاری استاندارد مشتمل بر چندین ماژول مرتبط و یکپارچه است که کلیه فرآیندهای تجاری یک سازمان را اعم از تولید ، منابع انسانی ، مالی ، بازاریابی و فروش و ... پشتیبانی می نماید و منجر به به یکپارچگی وظایف در سازمان می شود. : ERP بر روی یک بانک اطلاعاتی مرتبط قرار می گیرد . : ERP در حالت صنعتی به مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط گفته می ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت